نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت قسمت سوم فیلم John Wick تایید شد

در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردند.

اوایل این هفته بود که در جریان پنل کمپانی لاینزگیت در کامیک کان نیویورک، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) منتشر شد. این فیلم، دنباله فیلم جان ویک (John Wick) است که در سال ۲۰۱۴ اکران و با استقبال منتقدان و تماشاگران رو به رو شد. حال چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2، مصاحبه جدیدی را با وب‌سایت کولیدر انجام داده است، او در این مصاحبه گفت که در حال حاضر تیم تولید این فیلم سخت مشغول کار بر روی قسمت سوم این مجموعه هستند.

استاهلسکی در ادامه گفت که آن‌ها در مراحل اولیه سنجیدن مکان بعدی فیلم برای رو به رو شدن دوباره ویک با دیگر جامعه آدمکش‌ها در قسمت سوم این مجموعه هستند. او در ادامه اعلام کرد که استودیو سازنده به این پروژه چراغ سبز نشان داده است. به نظر می‌رسد ویک بدون اینکه آسیب جدی ببینید در قسمت سوم آن نیز حضور خواهد داشت، اما استاهلسکی حضور دو شخصیت دیگر این مجموعه که در فیلم John Wick: Chapter 2 زنده خواهند ماند، را در فیلم جان ویک ۳ (John Wick 3) به آن اشاره کرد. استاهلسکی به کولیدر گفت:

وینستون بخش بزرگی از فیلم بعدی است، به همین ترتیب لنس ردیک نیز بخش بزرگی از آن خواهد بود. ما ایده‌هایی برای آن‌ها داریم.

حضور این دو شخصیت در دنباله این فیلم خبر خیلی عجیبی نیست، چرا که اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 2 در خارج از شهر نیویورک و شهر رم در کشور ایتالیا رخ می‌‌دهد. ایان مک‌شین در نقش وینستون در این فیلم بازی می‌کند، او صاحب هتلی است که ویک در فیلم اول در آنجا ماند، ردیک نیز نقش مدیر هتل را بازی می‌کند که در اکثر موارد این دو شخصیت در پس زمینه فیلم حضور دارند و چندان نقش پر رنگی در فیلم ندارند و فرصت چندانی برای قرار گرفتن در راه اکشن و تیراندازی ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، در طول فیلم نداشته‌اند. در طول پنل John Wick: Chapter 2، مک‌شین شوخی در این رابطه کرد و گفت که در طی اتفاقات فیلم سر وینستون در هتل بسیار شلوغ است.

در طول این پنل، بازیگران فیلم  John Wick: Chapter 2 جزئیات بیشتری از اکشن فیلم که طرفداران می‌توانند انتظار آن را در این فیلم داشته باشند، به اشتراک گذاشتند، همچنین شخصیت‌های جدیدی که به دنباله این فیلم اضافه شده‌اند نیز برای اولین بار معرفی شدند و جزئیاتی از آن‌ها منتشر شد. علاوه بر ریوز، مک‌شین و ردیک، کامن، بریجیت مویناهان، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن و جان لگویزمائو دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضورر دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده