// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر هنگام عرضه نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt

استودیو سی‌دی پراجکت رد تریلری جدید از نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt که امروز در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد، منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

تیر ماه امسال بود که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) خبر از انتشار نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt داد و یک ماه بعد اعلام شد که علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) این نسخه را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خریداری کنند. حال این استودیو تریلر جدیدی را به مناسبت عرضه این نسخه، منتشر کرده است. 

در تریلر هنگام عرضه نسخه Game of the Year سومین بازی مجموعه The Witcher که با کسب بیش از ۸۰۰ جایزه مختلف، لقب پرافتخارترین بازی ویدیویی تاریخ را یدک می‌کشد، در کنار معرفی شخصیت اصلی بازی یعنی «گرالت» و صحنه‌هایی از نبردهای هیجان‌انگیز او، می‌توانید بخش‌هایی از بسته‌های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine را مشاهده می‌کنید. این نسخه علاوه بر دو بسته الحاقی مذکور، شامل هر ۱۶ بسته الحاقی رایگان که آیتم‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند، بوده و با قیمت ۵۰ دلار بر روی هر سه پلتفرم به فروش می‌رسد. تریلر جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

دارندگان نسخه اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز می‌توانند بروزرسانی شماره ۱٫۳ این بازی را دریافت کنند که بسیاری از مشکلات بازی در بخش‌هایی اعم از گیم‌پلی و کوئست‌ها را رفع خواهد کرد. در نسخه Game of the Year نیازی به دریافت و نصب این بروزرسانی ندارید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به واسطه ویژگی‌هایی مانند داستان جذاب، جهان پرجزئیات و استفاده درست از المان‌های مختلف گیم‌پلی نمره فوق‌العاده ۹٫۵ را از زومجی دریافت کرده است که می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی آن را مشاهده کنید. همچنین این بازی توانسته از مراسم‌های SXSW و منتخب بازی‌سازان، جایزه بهترین بازی سال را دریافت کند. روز گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد گزارش مالی خود در نیمه اول سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد که حاکی از کاهش سود این استودیو است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده