// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3 از فایل های ذخیره نسخه اصلی پشتیبانی نمی کند

طبق اعلام استودیو سی‌دی پراجکت رد، فایل‌های ذخیره نسخه اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt قابل انتقال به نسخه Game of the Year نخواهند بود. با زومجی همراه باشید.

تیر ماه امسال بود که استودیو سی پراجکت رد خبر انتشار نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt، سومین بازی مجموعه The Witcher و پرافتخارترین بازی تاریخ را با بیش از ۸۰۰ جایزه مختلف داد و مدتی پیش اعلام شد که این نسخه در ماه شهریور عرضه می‌شود. حال طبق گفته مارسین موموت، از مدیران ارشد انجمن رسمی این بازی، نسخه Game of the Year از فایل‌های ذخیره نسخه‌ اصلی پشتیبانی نخواهد کرد.

مارسین موموت که پیش از این در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود که نسخه Game of the Year از لیست آچیومنت‌های جداگانه بهره می‌برد، در پاسخ به یکی از کاربران انجمن The Witcher 3: Wild Hunt که از امکان انتقال فایل‌های ذخیره به این نسخه سوال کرده بود، چنین پاسخ داد:

فایل‌های ذخیره نسخه‌های مختلف (نسخه اصلی و نسخه Game of the Year) بازی بر روی کنسول‌ها با یکدیگر سازگاری ندارند زیرا که سیستم آن‌ها را به عنوان بازی‌های مجزا تشخیص می‌دهد. این مورد مربوط به ما نیست.

برای اکثر بازیکنان عدم وجود امکان بهره‌گیری از فایل‌های ذخیره نسخه اصلی در نسخه Game of the Year چندان اهمیت ندارد، زیرا در اغلب موارد بازیکنانی که برای اولین بار قصد تجربه بازی The Witcher 3: Wild Hunt را دارند، اقدام به خرید این نسخه می‌کنند. اما در طرف مقابل کسانی که قصد دارند مجموعه بازی‌های ‌‌The Witcher خود را تکمیل کرده، نسخه اصلی را به فروش برسانند یا بسته‌های الحاقی را با قیمت پایین‌تر خریداری کنند، از تجربه دوباره مراحلی که طی کرده‌اند چندان راضی نخواهند بود. 

نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt که علاوه بر ۱۶ بسته الحاقی رایگان، دارای دو بسته الحاقی غیر رایگان Hearts of Stone و Blood and Wine است، در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده