نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۸۳: خریداری بتسدا توسط مایکروسافت، قیمت پلی استیشن ۵ و کرش بندیکوت

در لودینگ ۸۳، از خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت می‌گوییم، سری به مجموعه کرش می‌زنیم و در رابطه با بازی‌های زمان عرضه کنسول‌ها حرف می‌زنیم. 

دقیقا روزی که لودینگ ۸۲ پخش شد، سونی نیز بالاخره از قیمت و تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. در یکی از بخش‌های لودینگ این هفته، سری به این مراسم می‌زنیم و در رابطه با بازی‌های روز عرضه هر دو کنسول نسل بعد می‌گوییم. هم‌چنین در آیتمی جداگانه سفری در تاریخ انجام می‌دهیم و از بازی‌های روز عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس از ابتدا تا به امروز می‌گوییم. 

اما تا چند روز دیگر نسخه چهارم مجموعه فوق‌العاده محبوب کرش بندیکوت عرضه خواهد شد. به همین مناسبت در آیتمی کوتاه تمامی نسخه‌های مختلف این فرنچایز دوست‌داشتنی و مهم صنعت بازی را مرور می‌کنیم. 

بدون شک مهم‌ترین خبر چند هفته اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی، خبر خریداری شدن زنیمکس (کمپانی مادر بتسدا) توسط مایکروسافت بود. در لودینگ هشتاد و سوم به طور مفصل این اتفاق را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در آیتمی جداگانه نگاهی به تاریخچه بتسدا می‌اندازیم. همچنین نگاهی می‌اندازیم به حواشی‌ای که این خبر در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد. اما خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت تنها خرید بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی نبوده است. به همین دلیل در یک بخش دیگر، سری می‌زنیم به مهم‌ترین خریدهایی که تابحال در دنیای بازی‌های ویدیویی صورت گرفته است.

مانند همیشه در دماسنج، به زمین و زمان گیر می‌دهیم و همچنین یکی از ویدیوهای ارسالی کاربران را در لودینگ ۸۳ پخش می‌کنیم. شما را به تماشای هشتاد و سومین قسمت از برنامه لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده