نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۶۷: The Last of Us، مدال افتخار و بتای Ghost Recon Breakpoint

در شصت و هفتمین قسمت از برنامه لودینگ، بهترین بازی‌های سری Medal of Honor را فهرست می‌کنیم و از The Last of Us می‌گوییم.

هفته گذشته و فقط چند ساعت پس از اینکه لودینگ ۶۶ منتشر شد، سونی با پخش قسمت جدیدی از برنامه State of Play خود اطلاعات زیادی در رابطه با بازی‌های‌ آینده خود ارائه کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این قسمت از برنامه، در رابطه با بازی The Last of Us Part 2 بود. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم که بالاخره هفته گذشته تاریخ انتشار آن مشخص شد. بنابر اعلام ناتی‌داگ و سونی، اوایل اسفند ماه همین امسال،‌ بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم پرونده اصلی لودینگ ۶۷ را به همین بازی اختصاص دهیم و تمام اطلاعات در رابطه با آن را بازگو کنیم.

Ghost Recon: Breakpoint، نام جدیدترین بازی یوبی‌سافت است که قرار است جمعه همین هفته عرضه شود. هفته گذشته یوبی‌سافت بتای بازی را در اختیار علاقمندان قرار داد و زومجی نیز توانست به تجربه این بتا بپردازد. در لودینگ این هفته، بخشی را نیز به تجربه‌مان از بتای بازی اختصاص دادیم. 

چند روز پیش، از بازی جدید مجموعه محبوب و فوق‌العاده قدیمی Medal of Honor رونمایی شد. این نسخه از بازی که توسط ریسپاون در دست توسعه قرار دارد، یک تجربه واقعیت مجازی به حساب می‌آید. همین رونمایی بهانه‌ای شد تا در تاپ فایو این هفته، سری بزنیم به یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های شوتر اول شخص و برترین بازی‌های مجموعه مدال افتخار را با هم مرور کنیم.

لودینگ شصت و هفتم مانند همیشه آیتم‌های همیشگی خود را نیز دارد. در دماسنج به فال‌اوت و نسخه کالکتور The Last of Us Part II گیر داده‌ایم، در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و بازی‌هایی را که قرار است این هفته عرضه شوند، معرفی کردیم و در بخش از زومجی بپرسید، به سوالات شما پاسخ دادیم. با لودینگ ۶۷ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده