راهنمای قدم به قدم بازی Nioh 2؛ مراحل شانزدهم تا بیستم

راهنمای قدم به قدم بازی Nioh 2؛ مراحل شانزدهم تا بیستم

شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

در راهنمای قدم به قدم Nioh 2 به‌سراغ نحوه تمام کردن مراحل اصلی خواهیم رفت و در قسمت آخر، راهنمای مراحل شانزدهم تا بیستم را به اشتراک گذاشته‌ایم.

پنج مرحله‌ انتهایی بازی Nioh 2، چالش‌های خاص خود را دارند. برای پشت سر گذاشتن این مراحل باید جدا از انجام مراحل فرعی، به‌صورت آنلاین هم به‌سایر بازیکن‌ها (مراحل را روی مراحل ۱۰ به بعد بگذارید) کمک کنید تا بتوانید به‌واسطه‌ی آمریتاهایی که کسب می‌کنید، سطح خود را بالاتر از موارد خواسته شده برای مراحل شانزدهم تا بیستم ببرید. 

مرحله شانزدهم – The Mausoleum of Evil

Nioh 2

شراین اول:

پس از شروع مرحله، در سمت راست شراین مجسمه اژدهایی را می‌بینید که باید یک آیتم را از شکاندن کریستال داخل تصویر بالا کسب کنید و داخل دهان اژدها بگذارید. درواقع هدف شما در این مرحله پیدا کردن گوی‌ها و قرار دادن آن‌ها در دهان هر مجسمه است تا سطح آب در پایین‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد و بتوانید در بازی پیشروی داشته باشید. ابتدا محیط سمت چپ را بگردید، یوکای‌ها را بکشید و پس از برداشتن آیتم‌ها، وارد قلعه شوید. در سمت چپ و راست قلعه دو راه به طبقه بالا برای برداشتن آیتم‌ها وجود دارد، اما ورودی قلعه راه اصلی شما است که کریستال زرد رنگ در آن‌جا قرار گرفته است. کریستال را بشکنید و مراقب باشید که به پایین سقوط نکنید. سپس به روی پل شکسته روبه‌روی مسیر بروید و تنه درخت را بشکنید تا یک راه میان‌بر ساده‌تر به شراین برای شما در دسترس قرار بگیرد.

Nioh 2

سپس کوی کسب شده را در داخل دهان مجسمه بگذارید و پیش شراین عبادت کنید. سپس به داخل قلعه برگردید متوجه یک دارک رلم در محیط زیر قلعه می‌شوید (از جایی که کریستال را خراب کرده‌اید، پایین بروید). پس از پاکسازی دارک رلم، از نردبان بالا بروید و در سمت راست شما یک محیط فرعی قرار دارد. برای شناسایی راه اصلی، از نردبان دوم هم بالا بروید و راه سمت چپ را ادامه دهید. در انتهای راه یک مسیر مارپیچ به بخش دیگری از مرحله شانزدهم را پیدا می‌کنید که راه اصلی شما است. ازاین‌رو با خیال راحت سایر قسمت‌های این قلعه را بگردید، آیتم‌ها را باز کنید و سپس مسیر خود را ادامه دهید. در این مسیر مارپیچ مراقب باشید که سقوط نکنید و با ادامه دادن مسیر، به سراغ دومین کریستال زرد رنگ خواهید رفت. پس از نابودی کریستال و کسب گوی دوم، نردبان را پایین بروید و از گوی کسب شده استفاده کنید. سپس به پایین بپرید و پیش شراین دوم عبادت کنید.

شراین دوم:

Nioh 2

مرحله شانزدهم را می‌توان سخت‌ترین مرحله بازی Nioh 2 دانست و آن‌هم به‌خاطر محیطی است که از شراین دوم تا باس فایت با آن روبه‌رو می‌شوید. پس از عبادت مسیر خود را ادامه و یوکای مورد نظر را از بین ببرید. سپس از سمت راست یا چپ پایین بروید و مسیر را ادامه دهید. به محوطه بیرونی قلعه می‌رسید که یک یوکای بالای نردبان قرار دارد. او را با سلاح دوربرد خود از بین ببرید. سپس یوکای خوابیده روی زمین و در انتها، یوکای بزرگ نزدیک نردبان را هم بکشید. از نردبان بالا بروید. در آن‌سوی محیط، کریستال سوم را مشاهده می‌کنید. مسیر را ادامه دهید تا به کریستال برسید. اشاره کنم که رسیدن به این کریستال نیازمند کشتن یوکای‌های قوی است و حسابی حواس خود را جمع کنید. سوس آیتم‌ها را بردارید و نزدیک یوکای تک چشم شوید.

اگر از جادوی آهسته کردن دشمنان (Sloth) استفاده می‌کنید، روند حرکتی یوکای تک چشم را کاهش دهید و سریعا کریستال را از بین ببرید تا یوکای مورد نظر هم به همراه آن کشته شود. سپس گوی سوم را بردارید، سمت دیگر محیط را هم کامل بگردید، یوکای‌ها را بکشید و پس از برداشتن آیتم‌ها، به‌سراغ سومین مجسمه بروید. در ادامه و رسیدن آب به پایین‌ترین سطح ممکن، از نردبان سمت چپ پایین بروید. مسیر را ادامه دهید و یوکای رلم را از بین ببرید. راه مارپیچ را به سمت بالا بروید و متوجه می‌شوید که به محیط قبل از باس رسیده‌اید. به‌سراغ باس فایت نروید تا پس از نابودی دارک رلم زیر پای خود، یک راه میان‌بر بسیار ساده به جایی که در آن هستید، در دسترس قرار دهید.

Nioh 2

پشت سر خود را نگاه کنید و از بالا به روی پل بپرید. اگر یک بار دیگه به پایین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که از سمت راست هم می‌توان‌به پایین و داخل دارک رلم پرید. از روی پل رد شوید و به مسیر مورد نظر بروید (اتاق را به سمت راست بچرخید). زمانی‌که به پایین پرش کردید، سریعا مراقب پشت سر خود باشید، زیرا با یوکای مورد نظر برای نابودی دارک رلم مواجه می‌شوید. یوکای چالش برانگیزی است و پس از کشتن او، دارک رلم از بین می‌رود. در ادامه اهرم داخل محیط را بکشید تا یک جابه‌جایی در نحوه‌ی قرارگیری پل‌ها این ساختمان به‌وجود آید. در ادامه می‌توانید تمامی محیط‌های فرعی این بخش را بگردید که پر از یوکای‌های مختلف و آیتم‌های متنوع است یا اینکه از مسیر یوکای رلم، مجددا به بالا برگردید، پیش شراین عبادت کنید و آماده نبرد با باس مرحله سیزدهم شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: شوتن دوجی
  • شیوه مبارزه: ضربات سنگین و استفاه از آتش

شوتن دوجی باس فایت چالش‌برانگیزی نیست و با کمی دقت می‌توانید ضربات او را حفظ شوید، موردی که وجود دارد، این است که در حلقه ضربه خوردن او قرار نگیرید وگرنه، خواهید مرد. جاخالی و دفاع کردن در حالتی که نوار انرژی شما پر است، بهترین استراتژی برای دفع ضربات شوتن دوجی است.

مرحله هفدهم – The Golden Castle

شراین اول:

مرحله هفدهم، مرحله طولانی نیست، اما در هر طبقه از آن باید با یکی از باس‌های ابتدایی بازی مجددا مبارزه کنید که کار را برای شما سخت و دشوار می‌کند. با شروع مرحله، حیاط و تمامی اتاق‌های اطراف آن را پاکسازی کنید و آیتم‌ها را بردارید. همچنین تعدادی راه میان‌بر را هم باز خواهید کرد. سپس از پله‌های وسط محیط بالا بروید و پس از کشتن تیرانداز، به یک تابلو می‌رسید که روی آن تصویر یکی از باس‌های بازی درج شده است. سپس تابلو مورد نظر را لمس کنید تا وارد محیط باس فایت شوید.

پس از کشتن باس درنظر گرفته شده و برداشتن آیتم‌ها، به طبقه بالا بروید. سربازها را بکشید و ازطریق نردبان پایین بروید و راه میان‌بر را در دسترس قرار دهید. در ادامه به بالا برگردید و وارد دارک رلم شوید. پس از پاکسازی دارک رلم، به شراین دوم می‌رسید.

Nioh 2

شراین دوم:

در اینجا با یک محیط حیاط شکل دیگر روبه‌‌رو می‌شوید در اینجا هم باید همانند قبل عمل کنید. البته در این محیط مناطق فرعی و دشمنان بیشتری برای شما تدارک دیده شده است. پس از پاکسازی دارک رلم و ازبین‌بردن کریستال، مراقب باشید به پایین سقوط نکنید و اگر سقوط کردید، مراقب دو یوکای داخل این محیط باشید. در این منطقه دو باس فایت برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. پس از کشتن باس مورد نظر، به آخرین طبقه قلعه بروید و پیش شراین سوم عبادت کنید.

شراین سوم:

پس از عبادت، دشمنان را از بین ببرید و به‌سراغ سومین باس محیط بروید که کاشا است. سپس به طبقه بالا بروید، نردبان به شراین سوم را در دسترس قرار دهید و وارد دارک رلم شوید. پس از پاکسازی دارک رلم، آماده نبرد با باس اصلی مرحله هفدهم شوید که همانند دیدارا بوچی، یک باس کاملا متفاوت است.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: لیدی اوساکابه
  • شیوه مبارزه: استفاده از شاخک‌های متفاوت برای آسیب رساندن به شما

قلعه‌ای که در آن هستید، درواقع یک یوکای است و در اینجا باید با این قلعه مبارزه کنید. لیدی اوساکابه دارای چشم‌های مختلفی است که هرکدام از آن‌ها به‌نحوی به شما آسیب می‌رسانند.

مرحله هجدهم – The Cherry Blossom Viewing in Daigo  

شراین اول:

Nioh 2

پس از شروع مرحله، مسیر خود را ادامه دهید تا به یک محوطه باز برسید. حواس خود را به اتاق‌های اطراف جمع کنید، زیرا سربازان در کمین هستند. همچنین در این مرحله هفت فرمانده توکیچیرو را باید از بین ببرید. پس از اینکه به اولین فرمانده رسیدید، او را شکست دهید. در این محیط آیتم‌های متنوعی قرار داده شده است و راه خروج شما از یک در بسته است که باید کلید آن‌ را از جنازه کنار یوکای رلم بردارید. یوکای مورد نظر قدرت بالایی دارد و مراقب نبرد با او باشید. پس از پاکسازی محیط و کشتن تمامی دشمنان، آیتم‌ها را بردارید و در را باز کنید. دراینجا می‌توانید با کاراکتر مومیو صحبت کنید تا به شما ملحق شود. دومین فرمانده را هم بکشید و مسیر را ادامه دهید. البته مراقب همراه او هم باشید.

در این مرحله باید مواردی را خراب کنید که باعث اعمال تغییرات در محیط می‌شود و می‌توانید بازی را پیش ببرید. سپس از از شاخه‌های درخت که به شکل پل قرار داده شده‌اند، بازی را ادامه دهید و مراقب یوکای‌های پیش روی باشید. سپس پیش شراین دوم بروید و عبادت کنید.

Nioh 2

شراین دوم:

در ادامه مسیر، دشمنان سرسختی در انتظار شما هستند. ابتدا یوکای سمت راست و انتهای مسیر را بدون متوجه شدن دو دشمن دیگر از بین ببرید. سپس به‌سراغ سرباز بروید و در انتها، گزوکی را بکشید. در سمت راست محیط یک راه به بالای ساختمان وجود دارد. آن را ادامه دهید، به بالا بروید و پس از کشتن فرمانده سوم، از نردبان پایین بروید. راه میان‌بر را باز کنید و فرمانده چهارم را هم از میان بردارید. با ادامه دادن مسیر، به شراین سوم می‌رسید. عبادت کنید و مسیر سمت چپ شراین را ادامه دهید.

شراین سوم:

Nioh 2

با ادامه دادن مسیر، به یک یوکای رلم و دو یوکای می‌رسید آن‌ها را با کمک مومیو از بین ببرید. سپس راه شما و مومیو از هم جدا می‌شود. با او صحت بکنید تا یک آیتم را دریافت کنید. سپس مسیر را ادامه دهید و به دو فرمانده می‌رسید که درظاهر باید با آن‌ها به‌صورت همزمان مبارزه کنید. این در حالی است که می‌توانید با سلاح دور برد، ابتدا نظر یکی از آن‌ها را به خود جلب کنید و پس از شکست دادن فرمانده، به‌سراغ فرومانده بعدی بروید. پس از نابودی آن‌ها، سایر سربازان را هم از بین ببرید و مسیر را ادامه دهید. در اینجا مراقب باشید، زیرا یکی از یوکای‌ها به شاخه درخت متصل است و منتظر است تا بیشترین میزان آسیب ممکن را به شما وارد کند.

Nioh 2

پس از ادامه مسیر و کشتن تمامی دشمنان، با یک یوکای رلم مواجه می‌شوید. سمت راست ساختمان یوکای رلم، راه اصلی است که شما را به محیط بالا می‌رساند. پس از پاکسازی یوکای رلم، تمامی نقاط دیگر این محیط را هم بگردید، آیتم‌ها را بردارید و مسیر اصلی را ادامه دهید تا به دارک رلم برسید. در دارک رلم دو یوکای را باید از بین ببرید و سپس در انتهای مسیر با خراب کردن کریستال قرار داده شده در تنه درخت، دارک رلم را هم از بین ببرید. حال یک راه میان‌بر به شراین سوم باز می‌شود و پس از عبادت، مسیر کنار شراین را ادامه دهید تا به هفتمین و آخرین فرمانده برسید. پس از کشتن او و پاکسازی محیط، یک بار دیگر پیش شراین سوم برگردید و آماده نبرد با توکیچیرو شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: توکیچیرو
  • شیوه مبارزه: ضربات سرعتی

در اینجا چند سال از آخرین نبرد شما با توکیچیرو در داستان می‌گذرد و حال او پیرتر از قبل است، اما همچنان قدرتمند ظاهر می‌شود. مراقب ضربات او باشید و همانند قبل، سعی کنید ضربات را جاخالی دهید و ضربه بزنید.

پس از نابودی توکیچیرو، باید با دومین باس مرحله هجدهم نبرد کنید که چند ثانیه پس از شکست دادن توکیچیرو ظاهر می‌شود. البته اشاره کنم که اگر در باس دوم کشته شدید، نگران نباشید، زیرا مجددا باید با دومین باس مبارزه کنید و دیگر نیازی نیست که یک بار دیگر توکیچیرو را شکست دهید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: کاشین کوجی
  • شیوه مبارزه: استفاده از دارک رلم و احضار کلون‌های مختلف

کاشین کوجی باس فایت دشواری نیست، اما نباید او را دست کم بگیرید. ضربات قرمز رنگ کاشین کوجی را Brute Counter کنید و زمانی‌که اطراف شما را با کلون‌های خود پر کرد، سریعا از محیط دور شوید. با رعایت این موارد، به‌راحتی می‌توانید به او آسیب وارد کنید.

مرحله نوزدهم – The Blue-eyed Samurai

مرحله نوزدهم فاقد شراین یا انجام فعالیت خاصی است. از همان ابتدا شما وارد یک باس فایت با کاراکتر ویلیام مبارزه کنید. البته نیازی نیست که او را شکست دهید و زمانی‌که نوار سلامت ویلیام به انتها نزدیک شد، باس فایت تمام می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: ویلیام
  • شیوه مبارزه‌ای: استفاده از نیزه و کاتانا

ویلیام به‌واسطه‌ی کاتانای خود سعی دارد ضربات پشت سر هم مختلفی را به شما وارد کند و یک ضربه شارژ شده هم دارد. این در حالی است که با نیزه، ضربه‌های سنگین‌تری را به شما وارد می‌کند. همچنین او از روح نگهبان خود هم برای نبرد با شما استفاده می‌کند.

مرحله بیستم – In the Eye of the Beholder

شراین اول:

Nioh 2

مرحله بیستم، آخرین مرحله از بازی Nioh 2 است و بازیکنان به‌همراه مومیو و ویلیام، باید داستان Nioh 2 را به سرانجام برسانند. محیط مرحله بیستم، دقیقا بخش انتهایی محیط مرحله شانزدهم است. مجددا باید به محیط پایین برگردید و اهرم را بکشید تا پل‌های ساختمان اصلی، جابه‌جا شوند. سپس به بالا برگردید و یک راه میان‌بر برای شراین اول و رسیدن به ادامه مسیر در دسترس قرار بگیرد. همچنین محیط پایین، یک محیط دارک رلم است و آن را از بین ببرید. اشاره کنم که در این مرحله دشمنان متعدد و سرسختی برای شما درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو فکر نکنید که دو یار کمکی دارید، بدین معنا است که بازی آسان‌تر از قبل خواهد شد.

برای پیدا کردن مسیر اصلی، به طبقه پایین بروید و مسیر را بچرخید تا به مخزن‌هایی برسید که یوکای‌ها در داخل آن قرار دارند. سپس آن‌ها را نابود کنید و از نردبان بالا بروید. مراقب باشید، دشمنان متعددی پیش روی هستند. ابتدا مسیر سمت راست را بگردید، به طبقه بالا بروید و دشمنان را از بین ببرید، و از روی پل مسیر را ادامه دهید. دراینجا باید با یک یوکای آواز خوان مبارزه کنید، اما یک یوکای پرنده هم به نبرد اضافه می‌شود. پس از نابودی یوکای آوازخوان. راه جدیدی باز می‌شود که مسیر اصلی شما است. پس از گشت‌وگذار در محیط قبل و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مسیر اصلی را ادامه دهید و به‌سراغ دومین شراین بازی بروید.

Nioh 2

شراین دوم:

انتهای مسیر روبه‌روی شما، به آخرین باس فایت بازی Nioh 2 ختم می‌شود. بااین‌حال در سمت راست و چپ محیط‌های فرعی کوچکی قرار دارند که ازطریق آن‌ها می‌توانید دشمنان بیشتری را شکست دهید که در نتیجه سریع‌تر هم به سطح‌های بالاتر دست پیدا می‌کنید. پس از برداشتن تمامی آیتم‌ها و ازبین‌بردن یوکای رلم، آماده نبرد با آخرین باس بازی شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: اوتاکمارو
  • شیوه مبارزه: نامشخص

باس‌آخر، درواقع ظاهر شیطانی شما است. ازاین‌رو اوتاکمارو می‌تواند خود را به‌ظاهر شیطانی فرال، فانتوم و بروت تبدیل کند و به شما آسیب برساند. مراقب ضربات قدرتی بروت و مهارت یوکای آذرخش فانتوم باشید.  

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده