// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته دهم

چالش‌های هفته دهم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده Fortnite زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های آخرین هفته از فصل هفتم Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد چالش‌های بسیار راحتی هستیم که بازیکنان می‌توانند به‌سرعت آن‌ها را کسب کنند. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته دهم را مشاهده کنید.

راهنمای چالش های فورتنایت هفته دهم از فصل هفتم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Place Mounted Turret or a Damage Trap in DIfferent Matches (استفاده از آیتم های خاص/سه عدد)
  • Search Chests at Lazy Links or Dusty Divot (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Assault Rifle Eliminations (کشتن سایر بازیکنان/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Deal Damage with Scoped Weapons o Opponents (آسیب‌رسانی از طریق سلاح‌های خاص/میزان‌آسیب‌رسانی ۲۰۰)
  • Stage 1: Get a Score of 5 or more at the Shooting Gallery east of Wailing Woods (چالش شلیک به سیبل‌های تیراندازی/سه بخش)
  • Visit Expedition Outposts in a Single Match (دیدن از محیط‌های خاص/ درجه سختی Hard/چهار محیط)
  • Hit an Opponent with a Chiller Grenade or Boogie Bomb in Different Matches (استفاده از آیتم‌های خاص/سه عدد)

کاربران بازی فورتنایت در اولین چالش از هفته دهم باید از Turret یا تله استفاده کنند. در این میان اشاره کنم که در هر بازی تنها از یکی از این آیتم‌های ذکر شده می‌توانید استفاده کنید. معمولا تله‌ها آیتم‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را در گوشه و کنار نقشه‌های Fortnite پیدا کنید. این در حالی است که Turretها بیشتر در بالن‌های بازی قرار گرفته‌اند. در دومین چالش هم باید در محیط LAzy Links یا Dusty Divot هفت صندوق را باز کنید. می‌توانید با توجه به محل حرکت اتوبوس بازی، به یکی از محیط‌های ذکر شده بروید و صندوق‌های خود را باز کنید. کاربران در آخرین چالش عمومی شان هم باید از طریق سلاح Assault Rifle، سه دشمن بکشند. مهم نیست در چه محیطی این کار را انجام می‌دهید،

کاربرانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش خود باید به‌سراغ سلاح‌های دوربین‌دار بازی بروند. سلاح‌هایی نظیر تک تیرانداز یا Thermal Assault Rifle بهترین گزینه برای دریافت این چالش هستند. این در حالی است که در سومین چالش از هفته آخر فصل هفتم باید به‌سراغ Expedition Outpostهای بازی بروید. در واقع Expedition Outpost همان محیط‌هایی هستند که هواپیماها قرار داده شده‌اند. حال باید از چهار محیط در یک بازی دیدن کنید. بهترین راه این است که یک هواپیما بردارید و به‌سادگی این کار را انجام دهید. در آخرین چالش هم باید از طریق آیتم Chiller Grenade یا Boogie Bomb به دشمنان‌تان آسیب وارد کنید. Boogie Bomb همان آیتمی است که با استفاده از آن، بازیکنانی که نزدیک این بمب قرار داشته‌اند، شروع به‌رقصیدن می‌کنند. این در حالی است که Chiller Grenade بمب‌های برفی شکلی است که با برخورد به سایر بازیکنان، باعث می‌شوند پای‌شان قندیل ببندد.

چالش Stage 1: Dance on a Sundial 

در چالش سه بخشی مربوط به کاربران بتل‌پس بازی Fortnite، باید در سه مرحله مختلف، در سه محیط متفاوت به سیبل‌های تیراندازی شلیک کنید. در ادامه با مشاهده ویدیو مورد نظر، می‌توانید مکان‌های مربوط به این چالش‌ها را مشاهده کنید. در این میان اشاره کنم که باید به ۵ سیبل در مدت زمان مشخصی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، شلیک کنید تا ۵ امتیاز کسب کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته دهم، Secret Banner انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که در نزدیکی Retail Row قرار دارد. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق بنر مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده