// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته چهارم

چالش‌های هفته چهارم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده فورتنایت زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته چهارم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد دو مینی‌گیم جدید هستیم. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته چهارم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Use an X-4 Stromwing Plane in Different Matches (استفاده از هواپیما/پنج بار)
  • Launch Fireworks (استفاده از آتش بازی/سه بار)
  • Eliminate Opponents at Expedition Outposts (از بین بردن دشمن/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Destroy Chairs (نابود کردن صندلی/سه بخش)
  • Deal Damage with a Pickaxe to Opponents (آسیب رساندن به بازیکنان/میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰)
  • Eliminate Opponents at Happy Hamlet or Pleasent Park (از بین بردن بازیکنان/ سه نفر/ درجه سختی Hard)
  • Stage 1: Search the Letter 'O' West of Pleasent Park (پیدا کردن حروف مختلف/درجه سختی Hard/ پنج بخش)

در جریان چالش‌های هفته چهارم از فصل هفتم بازی Fortnite، تمامی بازیکنان در اولین چالش خود باید سوار هواپیماهایی شوند که در این فصل به بازی اضافه شده‌اند. در این چالش نیازی نیست سایر بازیکنان را بکشید و تنها باید در پنج بازی مختلف، سوار هواپیما X-4 Stormwing شوید. در نقشه تپه‌هایی قرار داده شده است که روی آن‌ها اتاقک‌های قرمز رنگی را مشاهده می‌کنید و در کنارشان تعدادی هواپیما قرار داده شده است. در واقع این محیط‌ها Expedition Outpost نام دارند و بازیکنان در سومین چالش خود باید سه نفر را در این قسمت‌ها بکشند.

این در حالی است که در هفته چهارم خبری از باز کردن صندوق نیست و بازیکنانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش مخصوص خود در هفته چهارم باید به‌سراغ یک چالش سه مرحله‌ای بروند. در اولین مرحله باید هشتاد عدد صندلی را خراب کنید. محیط‌هایی مانند Retails Row دارای صندلی‌های متعددی هستند که می‌توانید این چالش را در این مناطق به‌سادگی کسب کنید. در جریان دومین چالش هم باید از طریق تبرتان به بازیکنان آسیب برسانید. میزان آسیب‌رسانی در نظر گرفته شده رقم ۱۰۰ است. در فصل هفتم شاهد قوی‌تر شدن آسیب‌رسانی از طریق تبر هستیم و می‌توانید این مورد را با چالش کشتن دشمنان در Expedition Outpost ترکیب کنید. بازیکنان بازی فورتنایت که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند در سومین چالش هفته چهارم باید سه بازیکن را در Happy Hamlet یا Pleasent Park بکشند. می‌توانید به‌صورت ترکیبی هم این کار را انجام بدهید. برای مثال یک نفر را در Pleasent Park و دو نفر دیگر را در Happy Hamlet بکشید.

چالش Launch Fireworks

در هفته چهارم از فصل هفتم بازی فورتنایت شاهد یک مینی‌گیم جدید به‌مناسب سال نو میلادی هستیم. در جریان این مینی‌گیم باید سه آیتم آتش بازی را در جاهای مختلف نقشه‌ی بازی پیدا کنید و آن‌ها را آتش بزنید. در این میان اشاره کنم که اگر با دوستان خود بازی می‌کنید، تمامی اعضای گروه نمی‌توانند از یک آیتم استفاده کنند. در ادامه محل قرار گیری این‌آیتم‌ها برای شما قرار داده شده است. تنها کافی است سه عدد از آن‌ها را روشن کنید و به آسمان بفرستید.

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

چالش Stage 1: Search the Letter 'O' West of Pleasent Park

یکی دیگر از مینی‌گیم‌های هفته چهارم مربوط به جمع‌آوری حروف مختلف می‌شود. در واقع در این چالش پنج بخشی بازیکنان Fortnite باید چهار حرف مختلف را پیدا کنند و در انتها در منطقه‌ی Retails Row تابلوی مربوط به تمامی حروف را مشاهده کنند. در ادامه محل قرار گیری این چهار حرف برای شما کاربران قرار داده شده است.

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته چهارم، بنر انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که این بنر در منطقه‌ی Happy Hamlet قرار دارد. در ادامه تصویر دقیق این بنر و محل آن روی نقشه‌ی بازی را مشاهده می‌کنید.

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم

چالش‌های هفته چهارم فصل هفتم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده