// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹

تعلیق بتا عمومی بازی RE:Verse به دلیل مشکلات فنی

کپکام به‌دلیل مشکلات مختلفی که هنگام مچ‌میکینگ برای شرکت‌کنندگان بتای عمومی بازی RE:Verse رخ داده بود، مجبور شده تا زمان رفع این مشکلات موقتا برگزاری بتا را به حالت تعلیق درآورد.

کپکام بتای عمومی بازی RE:Verse را طبق برنامه دیروز برگزار کرد و قرار بود که بازیکنان تا ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) به بتا بازی دسترسی داشته باشند. بااین‌حال، مدت کمی پس از شروع بتا، بازیکنان با انواع‌و‌اقسام مشکلات مچ‌میکینگ روبه‌رو شدند. این مشکلات درحدی بود که حتی شروع یک مچ را غیرممکن کرده بود. کپکام نیز به همین خاطر سرورهای بتا را خاموش کرده و برگزاری آن را به حالت تعلیق درآورد.

کپکام در این خصوص در توییتر می‌نویسد: «باتوجه‌به ادامه‌دار شدن مشکلات مچ‌میکینگ بتای عمومی RE:Verse، تصمیم گرفته‌ایم برای رفع آن‌ها تا اطلاع ثانوی برگزاری بتا را به حالت تعلیق درآوریم. ما در حال بررسی این مشکلات هستیم و بابت این موضوع از شما عذر می‌خواهیم.»

هنوز مشخص نیست که آیا کپکام می‌تواند تا پایان تاریخ ۱۱ آوریل سرورهای بتا را دوباره آنلاین کند یا خیر. ممکن است رفع مشکلات بیشتر طول کشیده و کپکام تاریخ پایان بتای عمومی را تمدید کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که برگزاری بتای عمومی RE:Verse به‌کلی به بازه‌ی زمانی دیگری موکول شود.

بازی RE:Verse به‌صورت رسمی همراه‌با بازی Resident Evil Village معرفی شد. این بازی قرار است بخش چندنفره‌ی بزرگی از مجموعه‌ی رزیدنت اویل باشد که بازیکنان می‌توانند درکنار کمپین داستانی ویلج تجربه کنند. RE:Verse دارای یک حالت دث‌مچ‌مانند است که تا ۶ بازیکن به‌صورت همزمان می‌توانند در قالب شخصیت‌های معروف رزیدنت اویل با یکدیگر به رقابت بپردازند. علاوه‌بر شخصیت‌های مشهور رزیدنت اویل، نقشه‌های معروف نسخه‌های مختلف این مجموعه مانند ساختمان پلیس راکون سیتی از Resident Evil 2 در RE:Verse وجود دارد.

بازی RE:Verse به همراه Resident Evil Village در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا شما هم در بتای عمومی RE:Verse شرکت کرده بودید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده