// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

Resident Evil Re:Verse معرفی شد؛ یک بازی چند نفره با کاراکترهای رزیدنت ایول

در جریان شوکیس Resident Evil، کپکام بازی چندنفره Resident Evil: Verse را معرفی کرد که برای کاربران بازی Resident Evil 8، رایگان خواهد بود.

چندی پیش بود که شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، اعلام کرده بود که بامداد جمعه سه بهمن ماه شوکیس مخصوصی را با محوریت رزیدنت ایول برگزار می‌کند. در جریان شوکیس پخش شده، درکنار نمایش گیم‌پلی بازی Resident Evil 8: Village، یک بازی چندنفره هم معرفی شد.

Resident Evil: Verse نام بازی چندنفره شرکت کپکام است که درکنار Resident Evil 8: Village عرضه می‌شود. درواقع بازیکنان با خرید نسخه هشتم، Resident Evil: Verse را هم به رایگان دریافت می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که Resident Evil: Verse یک بازی چندنفره Deathmatch است که کپکام از محیط‌های معروف این مجموعه به‌عنوان نقشه‌های بازی استفاده کرده است. برای مثال در تریلر معرفی این بازی، شاهد ایستگاه پلیس نسخه دوم و سوم هستیم.

همچنین بازیکنان می‌توانند درنقش کاراکترهای دوست داشتنی این مجموعه مثل لیان، جیل یا کلر بازی کنند. متاسفانه مشخص نشده که آیا حالت Deathmatch بازی یک ساختار Free for All دارد یا بازیکنان به‌صورت تیمی هم قادر به تجربه‌ی بازی هستند. همچنین مشخص نشده که آیا به‌صورت جداگانه هم این بازی به فروش می‌رسد یا همانند Resistance، تنها خریداران بازی اصلی قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. در زیر هم می‌توانید تریلر معرفی رزیدنت ایول: ورس را تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده