// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵

آغاز دانلود نسخه بتا عمومی بازی آنلاین Resident Evil Re:Verse

به‌زودی بتا عمومی بازی Resident Evil Re:Verse آغاز می‌شود. اگر قصد تجربه‌ی این مولتی‌پلیر را دارید، هرچه سریع‌تر آن را دانلود کنید تا به محض باز شدن سرورها آماده باشید.

با اینکه درصد قابل توجهی از گیمرها فقط برای تجربه‌های تک‌نفره عاشق سری بازی Resident Evil هستند، کپکام مدام به ساخت بازی‌های آنلاین متفاوت برای این مجموعه ادامه می‌دهد. به همین خاطر بازی Resident Evil Re:Verse درکنار بازی Resident Evil Village در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل Stadia عرضه خواهد شد. در حقیقت هر شخصی که بازی Resident Evil Village را بخرد، بازی Resident Evil Re:Verse را هم دریافت می‌کند.

در بازی Resident Evil Re:Verse گیمرها در نقش شخصیت‌های معروف مجموعه بازی Resident Evil مقابل هم قرار می‌گیرند و برای از پا درآوردن یکدیگر تلاش می‌کنند. این بازی که با گرافیک سل شید ساخته شده است، به‌زودی بتا عمومی خود را در اختیار گیمرها می‌گذارد. در حقیقت همین حالا می‌توانید نسخه‌ی بتا آن را از پلی استیشن استور، ایکس باکس استور یا استیم دانلود کنید و مهیای تجربه‌ی بازی Resident Evil Re:Verse باشید.

بتا عمومی این بازی آنلاین مولتی پلیر PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین به وقت ایران آغاز می‌شود و راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه، ۲۲ فروردین به اتمام می‌رسد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده