// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱

گجت پوکمون گو پلاس هفته آینده عرضه می‌شود

نیانتیک لبز دیشب با حضور در کنفرانس خبری اپل، از عرضه پوکمون گو پلاس (Pokémon Go Plus)، محصول جانبی بازی محبوب استودیوی نیانتیک لبز در  هفته آینده خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کنفرانس دیشب کمپانی اپل با برخی سوپرایزها برای جامعه‌ گیمر نظیر حضور شیگرو میاموتو، خالق بازی ماریو و همچنین نماینده نیانتیک لبز برای رونمایی از نسخه مخصوص پوکمون گو برای اپل واچ همراه بود. اگر از آمارهای ارائه شده گذر کنیم، نیانتیک لبز (Niantic Labs) همچنین رسما از تاریخ عرضه پوکمون گو پلاس، محصول جانبی بازی Pokemon Go رونمایی کرد. این گجت که به بازیکنان در یافتن آسان‌تر پوکمون‌ها کمک می‌کند در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در «بسیاری از کشور‌ها» عرضه خواهد شد. به گزارش نیانتیک این دستگاه در بسیاری از کشور‌های «آمریکای جنوبی» در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

پیش از این نینتندو، تولید کننده پوکمون گو پلاس، از انتشار این دستگاه در ماه جولای، زمان انتشار نسخه اوریجینال بازی Pokemon Go‌ خبر داده بود. در اواخر ماه جولای، نینتندو پس از کش و قوس‌های بسیار در نهایت با اعلام رسمی تاخیر، تاریخ عرضه این گجت پوشیدنی را ماه سپتامبر اعلام کرد. در آن زمان نینتندو دلیل تاخیر در عرضه پوکمون گو پلاس را نیاز به توسعه بازی جهت فراهم کردن شرایط برای هماهنگی دستگاه و بازی بیان کرده بود.

Pokémon Go Plus دستگاه ۳۴/۹۹ دلاری نینتندو، یک گجت پوشیدنی است که می‌تواند برروی مچ دست یا با استفاده از سنجاق برروی لباس یا کیف قرار بگیرد. این دستگاه به دارندگان هر دو نسخه اندروید و iOS بازی Pokemon Go اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خارج کردن گوشی هوشمند، به بازی کردن بپردازند. این گجت پوشیدنی با استفاده از بلوتوث هوشمند، راه ارتباطی طراحی شده برای اپلیکیشن‌های تناسب اندام و سلامت، بازیکنان را در هنگام نزدیک شدن به پوک‌استاپ‌ها و پوکمون‌ها آگاه می‌کند. بازیکنان همچنین قادر هستند تا با استفاده از دکمه تعبیه شده برروی پوکمون گو پلاس،‌ پوکمون‌های اطراف را گرفته یا آیتم‌های موجود در پوک‌استاپ‌ها را جمع‌آوری کنند.

نیانتیک دیشب در جریان رونمایی از آیفون 7 و سری دوم اپل واچ (Apple Watch Series 2) رسما از انتشار نسخه اپل واچ بازی Pokemon Go خبر داد. این نسخه ظاهرا بسیاری از ویژگی‌های ارائه شده در پوکمون گو پلاس را شامل می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده