// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

بازی Pokemon GO برای اپل واچ تائید شد

در جریان کنفرانس خبری اپل، نینتندو و نیانتیک لبز رسما از انتشار بازی Pokemon GO برای ساعت هوشمند اپل واچ خبر دادند. بازی پوکمون گو پیش از این برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نیانتیک و نینتندو با حضور در کنفرانس خبر اپل از انتشار بازی رایگان Pokemon GO برروی اپل واچ خبر داده‌اند. طبق اعلام این دو کمپانی، نسخه اپل واچ بازی، در کنار آگاه کردن بازیکنان در هنگام آماده شدن تخم‌های پوکمون، همچنین امکان مشاهده افزایش سطح و XP‌های دریافتی را فراهم می‌کند. از این پس با نرم‌افزار جدید پوکمون گو برای اپل واچ بازیکنان راحت‌تر از گذشته از پوکمون‌های اطراف خود مطلع شده و در نتیجه آسان‌تر از گذشته قادر به گرفتن پوکمو‌ن‌ها توسط گوشی همراه خواهند بود.

Pokemon Go apple watch

از دیگر توانایی‌های اپلیکیشن جدید می‌توان به اعلان‌های جدید در هنگام نزدیک شدن به پوک‌استاپ‌ها اشاره کرد.علاوه بر رونمایی از بازی پوکمون گو برای اپل واچ، شرکت اپل از ۵۰۰ میلیون بار دانلود این بازی خبر داده است. نیانتیک لبز همچنین با حضور در کنفرانس اپل از عرضه گجت پوکمون پلاس (Pokemon Plus) تا پایان سپتامبر خبر داده است.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده