نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۳۸: از معرفی نینتندو سوئیچ تا لغو بازی Scalebound

هفته گذشته، نینتندو به صورت کامل از نینتندو سوییچ رونمایی کرد و بازی Scalebound نیز به صورت رسمی لغو شد.

بدون شک مهم‌ترین اتفاق هفته گذشته، رونمایی کامل نینتندو از کنسول جدید خود با نام نینتندو سوییچ بود که طی کنفرانسی که جمعه، ۲۴ دی ماه در توکیو برگزار شد، انجام شد. در این کنفرانس، نینتندو قیمت نینتندو سوییچ و زمان عرضه آن را نیز مشخص کرد. سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند سال جاری و با قیمت ۳۰۰ دلار در سرتاسر دنیا عرضه خواهد شد. 

دیگر خبر مهم هفته گذشته، اعلام لغو ساخت بازی Scalebound بود. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما به دلیل مشکلاتی انتشار آن تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده بود تا اینکه هفته گذشته مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که بازی انحصاری پلتفرم‌های خودش را لغو کرده است و ما هرگز شاهد انتشار بازی Scalebound نخواهیم بود. پس از این اتفاق بود که هیدکی کامیا، کارگردان بازی، از طرفداران عذرخواهی کرد و اعلام کرد شایعاتی که در رابطه با سلامت جسمی و روحی وی وجود داشت، صحت نداشته است.

دیگر خبر مهم هفته گذشته، برگزاری مراسم گلدن گلوب 2017 بود. در این مراسم که دوشنبه هفته پیش برگزار شد، برندگان این مراسم مشخص شدند و در بخش سینما، فیلم La La Land موفق شد با دریافت ۷ جایزه، به موفق‌ترین فیلم تاریخ گلدن گلوب تبدیل شود. از آن طرف نیز سریال The Crown و Atlanta نیز در بخش تلویزیون توانستند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند. شما می‌توانید فهرست کامل برندگان گلدن گلوب 2017 را در زومجی مطالعه کنید.

اگر هفته گذشته فرصت نداشتید اخبار مهم دنیای سرگرمی را بخوانید، با هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده