نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲

تریلر جدید Battlefield V با محوریت کلاس‌های بازی [گیمزکام 2018]

در جریان رویداد مخصوص مایکروسافت در گیمزکام 2018، تریلر جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد که The Company نام دارد. 

کمپانی مایکروسافت امروز رویداد مخصوص خودش را در جریان گیمزکام 2018 اجرا کرد و در جریان آن، شاهد انتشار اطلاعاتی از بازی‌های مختلف بودیم و برای مثال از تاریخ انتشار نسخه نهایی PUBG روی ایکس‌باکس وان مطلع شدیم و صد البته تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5 هم در این رویداد مشخص شد. اما یکی دیگر از بازی‌هایی که جایی در نمایش مایکروسافت داشت، Battlefie‍ld V بود و شاهد انتشار یک تریلر جدید از این بازی بودیم که The Company نام دارد. 

تریلر جدید Battlefield V روی کلاس‌های بازی و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها متمرکز است. با توجه به این ویدیو هریک از کلاس‌های بازی خصوصیات خاص خودشان را در بازی خواهند داشت و برای مثال، کلاس مدیک در این نسخه روش‌های متنوع‌تری برای احیای سلامتی هم‌تیمی‌ها خواهد داشت و در طرف دیگر، کلاس ساپورت قادر خواهد بود مواضع دفاعی مختلفی بسازد. در این تریلر همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف و چند نمونه از سلاح‌ها را هم می‌توان مشاهده کرد:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Battlefield 5 در تاریخ ۲۷ مهرماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و امروز اعلام شد که نسخه بتا عمومی این بازی هم ۱۵ شهریور در دسترس قرار خواهد گرفت. البته افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند دو روز زودتر و از ۱۳ شهریور به بتا دسترسی خواهند داشت. 

نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده