نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

تاریخ انتشار نسخه نهایی PUBG برای ایکس باکس وان [گیمزکام 2018]

طبق اعلام مایکروسافت در گیمزکام 2018، نسخه نهایی بازی PUBG به‌زودی برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

بازی بتل رویال PUBG از چند وقت پیش از طریق Xbox Game Preview برای ایکس باکس وان منتشر شده است و کاربران کنسول مایکروسافت هم قادر به تجربه این بازی هستند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، مایکروسافت تاریخ انتشار نسخه نهایی این بازی را هم برای Xbox One اعلام کرده است. بر این اساس نسخه نسخه نهایی پابجی قرار است در تاریخ ۱۳ شهریور برای ایکس باکس وان منتشر شود. 

همزمان با انتشار نسخه نهایی بازی، نقشه Sanhok هم که پیش از این برای نسخه پی‌سی در دسترس قرار گرفته بود، روی ایکس‌باکس وان قابل بازی خواهد بود. همچنین در نسخه نهایی بازی حالت War هم موجود خواهد بود. افرادی که پیش از این نسخه دسترسی پیش از موعد بازی را روی ایکس‌باکس وان تجربه کرده‌اند، در نسخه نهایی تمام پیشرفت‌ها و اچیومنت‌های خودشان را خواهند داشت و همچنین در این نسخه قادر خواهید بود تا با استفاده از پول درون بازی موارد مختلفی را خریداری کنید. همچنین طبیعی است که دارندگان نسخه Preview بازی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی می‌توانند نسخه نهایی را تجربه کنند و افرادی هم که تا به حال بازی را خریداری نکرده‌اند، پس از انتشار نسخه نهایی می‌توانند آن را به صورت دیجیتالی یا فیزیکی خریداری کنند. 

در پایان مایکروسافت اعلام کرد که یک کنترلر با طرح PUBG هم عرضه خواهد کرد. این کنترلر ۷۰ دلاری در تاریخ ۸ آبان در دسترس قرار خواهد گرفت و تصویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

کنترلر ایکس باکس


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده