نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶

تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5 اعلام شد [گیمزکام 2018]

در جریان رویداد مخصوص مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2018، تاریخ انتشار بازی مورد‌انتظار Devil May Cry 5 اعلام شد. 

Devil May Cry 5 جدید‌ترین نسخه از سری دیول می کرای کمپانی کپکام است که اولین بار، در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و حال در جریان رویداد مخصوص مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2018 هم تاریخ انتشار این بازی اعلام شده است. بر این اساس، Devil May Cry 5 قرار است در تاریخ ۱۷ اسفند امسال (۸ مارس ۲۰۱۹) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. سازندگان همچنین یک تریلر جدید هم از بازی منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Devil May Cry 5 یکی از بازی‌های کپکام است که در جریان گیمزکام 2018 قابل بازی است و در همین راستا هم امروز، یک ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای از گیم پلی آن منتشر شد. این ویدیو که احتمالا مربوط به بخش‌های اولیه بازی است، نبرد‌های Devil May Cry 5 و همچنین برخی محیط‌های آن را نشان می‌دهد و در جریان آن، می‌توانیم با چند گونه از دشمنان بازی از جمله یک دشمن بسیار سرسخت هم آشنا شویم. 

به هر حال انتشار Devil May Cry 5 در اسفند سال جاری بدین معنی است که لازم نیست زمان خیلی زیادی را منتظر تجربه این بازی بمانیم و همین امسال قادر خواهیم بود دوباره با شخصیت‌های محبوب این مجموعه به شکار شیاطین برویم. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده