// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Monster Hunter Stories 2 معرفی شد

در جریان قسمت جدید نینتندو دایرکت مینی، کپکام بازی Monster Hunter Stories 2 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

بازی Monster Hunter Stories برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو 3DS و در ادامه پلتفرم موبایل عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. داستان بازی و نبردهای نوبتی آن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Monster Hunter Stories بود که می‌توانستید هیولاها را در شرایط خاص تحت کنترل خود درآورید و در تیم‌تان قرار دهید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام (Capcom) در رویداد مینی دایرکت نینتندو، علاوه‌بر Monster Hunter Rise، بازی Monster Hunter Stories 2 را هم معرفی کرد. در جریان تریلر بازی Monster Hunter Stories 2 شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی و همچنین سکانس‌های داستانی و سینمایی بازی هستیم. از نظر طراحی، بازی همچنان ساختار انیمه‌ای و شرقی خود را حفظ کرده است. 

در ادامه اعلام شد که Monster Hunter Stories 2 در تابستان ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود بتواند یک داستان جذاب درکنار گیم‌پلی درگیر کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که در رویداد توکیو گیم شو 2020، اطلاعات بیشتری از Monster Hunter Stories 2 در دسترس قرار می‌گیرد. 

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده