// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

بازی Monster Hunter Rise معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی، بازی Monster Hunter Rise برای کاربران نینتندو سوییچ معرفی و در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ هم عرضه می‌شود.

قبل از پخش شدن رویداد نینتندو دایرکت مینی، شایعات و اخباری وجود داشت که کپکام در حال ساخت نسخه جدید Monster Hunter برای نینتندو سوییچ است. این در حالی است که شرکت نینتندو در جریان رویداد دایرکت مینی خود که با محوریت بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ بود، بازی Monster Hunter Rise را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Monster Hunter Rise توسط دومین تیم سازنده مانستر هانتر در کپکام ساخته می‌شود. ازاین‌رو یاسانوری ایچینوسه که وظیفه کارگردانی اکثر نسخه‌های پرتابل مانستر هانتر را برعهده دارد، کارگردان Monster Hunter Rise خواهد بود. در جریان تریلر منتشر شده از بازی Monster Hunter Rise هم شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی درکنار هیولاهایی هستیم که بازیکنان در طول ماجراجویی خود باید با آن‌ها مبارزه کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب سری مانستر هانتر، جنگیدن هیولاها با یکدیگر است که در نسخه رایز هم شاهد آن خواهیم بود. Monster Hunter Rise در سه نسخه استاندارد، دیلاکس و کالکتورز ادیشن در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. نسخه کالکتورز ادیشن دارای آمیبو Magnamalo است و پیش‌خرید هر سه نسخه هم از امروز آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Monster Hunter Rise را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Monster Hunter Rise در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده