نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

تریلر گیم‌ پلی جدید Dirt 5 آب ‌و هوای پویای بازی را نشان می‌هد

استودیوی کدمسترز، خالق سری Dirt، به‌تازگی با انتشار تریلری سیستم آب‌وهوای پویای بازی Dirt 5 و تاثیرات آن در تجربه گیمر در مسابقات بازی را نشان می‌دهد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی همواره آثار ریسینگ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. اگر به گذشته نگاهی کنیم سری نید فور اسپید (Need For Speed) همواره یکی از موفق‌ترین بازی‌‌های این سبک به‌حساب آمده و در سال‌های اخیر نیز فورتزا (Forza) و گرن توریسمو (Gran Tusrismo) گل سرسبد بازی‌یهای ریسینگ هستند.

دراین‌میان استودیوی کدمسترز (Codemasters) در سال ۱۹۹۸ اولین نسخه از مجموعه Colin McRae Rally را روانه بازار کرد؛ اثری که با گذشت زمان تحت عنوان Dirt به کار خود داد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تاریخ عرضه رسمی بازی Dirt 5 پس از چندین بار تاخیر، روز ۶ نوامبر امسال مصادف با ۱۶ آبان اعلام شده است. اثری که قرار است با حضور دو صداپیشه معروف و محبوب یعنی نولان نورث و تروی بیکر یک تجربه بخش داستانی متفاوتی را برای علاقه‌مندان خود ارایه دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده به‌تازگی تریلر گیم‌پلی جدیدی از این نسخه از بازی را منتشر کرد. ویدیوی تازه منتشر شده مسابقه‌ای در مراکش را به‌تصویر می‌کشد که با تغییر ناگهانی در آب‌وهوا و طوفانی شدن آن، روی دید راننده و تجربه گیمر تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم تا پیش‌از عرضه بازی Dirt 5 با حال‌وهوا و محیط‌های آن بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، پنجمین نسخه از مجموعه Dirt قرار است در ابتدا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا و سپس در زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم، برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس روانه بازار شود. خوشبختانه چندی پیش تیم سازنده در این زمینه اعلام کرد که بازی Dirt 5 روی کنسول پلی استیشن 5 همچون رقیب خود با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ریسینگ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Dirt 5 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده