// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

تریلر ۱۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Mafia: Definitive Edition مرحله Fair Play را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شده که در جریان آن شاهد مرحله Fair Play بازی مافیا هستیم. 

Mafia: Definitive Edition را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی دانست که در تاریخ چهار مهر ماه (۲۵ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش مشخص شد که در جریان افتتاحیه گیمزکام 2020، تریلر جدیدی از این بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود. بااین‌حال، تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Mafia: Definitive Edition توسط رسانه‌ها و یوتیوبرها منتشر شده که ۱۷ دقیقه از گیم‌پلی ریمیک مافیا را نشان می‌دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیوهای منتشر شده در قالب پیش‌نمایش برای بازی Mafia: Definitive Edition عمل می‌کنند. ازاین‌رو هرکدام از آن‌ها ۱۷ دقیقه متفاوت از بازی را به‌نمایش می‌گذارد. ازاین‌رو ویدیو درنظر گرفته شده که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید، با محوریت مرحله Fair Play منتشر شده است. در جریان مرحله Fair Play که یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل بازی مافیا است، بازیکنان باید در یک بازی ریسینگ اول شوند. 

در زیر می‌توانید تریلر را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Mafia: Definitive Edition همچنان دارای درجه سختی کلاسیک نسخه اصلی است و کاربران قدیمی، در مراحلی نظیر Fair Play می‌توانند همچنان خود را به چالش بکشند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده