// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳

بازی Mafia: Definitive Edition دارای درجه سختی کلاسیک است

پاراکاش کوراریا، طراح ارشد استودیو هنگر 13، اعلام کرده که آن‌ها به‌واسطه درجه سختی کلاسیک قصد دارند چالشی را ارائه کنند که عبور از آن یک دستاورد محسوب شود.

بازی Mafia Definitive Edition کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار می‌شود و استودیو هنگر 13، سازنده بازی Mafia Definitive Edition، سعی دارد با بازسازی این بازی نوستالوژیک، تجربه‌ای جدید و آشنا را در اختیار کاربران قرار دهد. در نسخه ریمیک، شاهد تغییرات بسیاری در طراحی بصری بازی، نورپردازی‌ها و همچنین اضافه شدن موارد جدیدی به بازی هستیم و دراین‌میان درجه سختی‌های متفاوتی هم وجود دارد تا بازیکنان بتوانند باتوجه‌به چالشی که دوست دارند، بازی را کامل کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پاراکاش کوراریا، طراح سیستمی استودیو هنگر 13، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده و در جریان آن، در مورد گزینه درجه سختی کلاسیک صحبت کرده است. وی دراین‌باره گفت «سعی داشتیم با حالت کلاسیک چالشی را ارائه کنیم که عبور از آن همچنان یک دستاورد محسوب شود و همچنین برخی از معایب را که موجب آزار بازیکنان می‌شدند، رفع و رجوع کنیم. آن هم درحالی‌که روان بودن بعضی از برجستگی‌های بازی می‌توانست باعث شود بازی خسته‌کننده احساس شود. مرحله Fair Play مثال دقیقی برای این گفته است؛ جایی‌که شما یک مسابقه ماشین سواری را باید انجام دهید. هدف ما در ریمیک مافیا این است که بازی را کمی ساده‌تر از قبل کنیم؛ جایی‌که تعداد زیادی از کاربران قادر به تمام کردن آن نبودند. این در حالی است که در درجه سختی کلاسیک، صبر و تمرین تنها مواردی هستند که ازطریق آن‌ها می‌توانید این مسابقه زیبا و چالش‌برانگیز را به پایان برسانید.»

Fair Play را می‌توان چالش‌برانگیزترین مرحله بازی اصلی مافیا دانست

باتوجه‌به سایر گزینه‌های تنظیماتی، ویژگی راهنمای رانندگی امکان دارد ضعیف یا غیرفعال باشد و از طرفی، هیچ یک از علائم راهنما نظیر پیچیدن به سمت‌های مختلف را در این مسابقه رانندگی مشاهده نخواهید کرد. همچنین مشخص شده که در درجه سختی کلاسیک، بازی شما را برای کوچکترین خلاف‌ها هم مجازات می‌کند. برای مثال اگر سرعت شما از حدی بالاتر برود، باید جریمه آن را بپردازید و اگر مقاومت کنید، پلیس شما را دنبال خواهد کرد و به‌واسطه‌ی موانع سد کننده سعی می‌کند جلوی شما را بگیرد. 

تعقیب و گریز در بازی Mafia: Definitive Edition

همچنین ماشین‌های بازی هم مقاومت بالایی ندارند و نمی‌توانید به هنگام فرار کردن به مقاومت ماشین خود دل ببندید. مورد دیگر بازی اصلی که در درجه سختی کلاسیک نسخه ریمیک Mafia مورد استفاده قرار گرفته، این است که اگر توماس آنجلو، قهرمان داستان، حین استفاده از سلاح تامی‌گان بمیرد، پس از زنده شدن، تعداد گلوله‌های سلاح وی همانند قبل نخواهد بود. به‌عبارتی اگر به‌هنگام مردن ۳۸ گلوله داشتید، با زنده شدن مجدد هم با همان ۳۸ گلوله باید بازی را ادامه دهید. 

در ادامه مشخص شده که تنها ۲۰ درصد از کل نوار سلامت شما به‌صورت خودکار بازیابی می‌شود و جعبه کمک‌های اولیه هم درصد کمی از نوار سلامت را بازیابی می‌کند. این در حالی است که بازیکنان هر زمان که استفاده از این درجه سختی را طاقت‌فرسا دیدند، می‌توانند درجه سختی بازی را تغییر دهند. بااین‌حال Mafia Definitive Edition دارای تروفی/اچیومنت مخصوصی برای تمام کردن بازی روی درجه سختی کلاسیک است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Mafia Definitive Edition در تاریخ چهار مهرماه (۲۵ سپتامبر) روانه بازار می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده