نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه گیمزکام پخش خواهد شد

باتوجه به اطلاعات تازه منتشر شده، استودیوی هنگر 13 در نظر دارد تا فردا یعنی در شب افتتاحیه گیمزکام تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition را منتشر کند.

پس از آن که شرکت 2K ریمستری بسیار ساده و قابل قبول از بازی Mafia II را تحت عنوان Mafia II: Definitive Edition روانه بازار کرد، بسیاری منتظر عرضه و تجربه یک نسخه بهبودیافته از بهترین و محبوب‌ترین بازی سری مافیا یعنی مافیا 1 بودند؛ اثری که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و توانست تاثیرات زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی از خود به‌جا بگذارد.

خوشبختانه تا انتشار نسخه ریمیک بازی مافیا 1 تحت عنوان Mafia: Definitive Edition زمان زیادی باقی نمانده است و طرفداران می‌توانند این اثر را از تاریخ چهار مهر (۲۵ سپتامبر) روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی تجربه کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده قصد دارد به‌زودی تریلر تازه‌ای از بازی Mafia: Definitive Edition را منتشر کند؛ چراکه براساس اطلاعات منتشر شده در حساب رسمی توییتر بازی مافیا، مشخص شده که این بازی در رویداد گیمزکام پیش‌رو با میزبانی جف کیلی حضور خواهد داشت.

بازی مافیا ۱ در رویداد گیمزکام

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، این رویداد قرار است فردا (پنج شهریور ماه) برگزار شود و در آن شاهد نمایش تریلر جدیدی از بازی Mafia: Definitive Edition باشیم؛ ویدیویی که قرار است گیمرها را بیشتر با داستان بازی آشنا کند.

حال باتوجه به موفقیت‌های بازی مافیا 1 در سال ۲۰۰۲، بسیاری منتظر عرضه ریمیک آن و تجربه کردن و غرق شدن در داستان جذاب و محیط گیرای آن هستند. اگر شما هم با سری مافیا آشنایی دارید و نسخه اول آن را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از Mafia: Definitive Edition را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده