// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

تریلر جدید بازی Hitman 3 مامور ۴۷ را به انگلستان می‌برد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Hitman 3 منتشر شده که مأموریت جدید مأمور ۴۷ در یک کاخ واقع در انگلستان را نشان می‌دهد.

استودیو IO Interactive، سازنده و ناشر Hitman، به‌تازگی معرفی‌های مختلفی را حول بازی Hitman 3 و سایر نسخه‌ها انجام داده است. در ابتدا مشخص شد که Hitman محصول ۲۰۱۶ به‌زودی ازطریق فروشگاه اپیک گیمز به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما مورد جالب به نسخه سوم مربوط می‌شود. نسخه کامپیوتر Hitman 3 به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، از آن‌جایی که آی‌اُ اینتراکتیو به‌صورت مستقیم و بدون استفاده از یک ناشر دیگر بازی Hitman 3 را منتشر می‌کند، طبیعی است که برای دریافت سود بهتر با فروشگاه اپیک گیمز همکاری داشته باشد. ازاین‌رو کاربران استیم باید یک سال صبر و سپس هیتمن 3 را تجربه کنند. در ادامه، تریلر جدید بازی Hitman 3 هم در دسترس قرار گرفته است. در جریان تریلر نسخه سوم، شاهد مرحله انگلستان هستیم. مأمور ۴۷ در این مرحله به‌سراغ خانواده‌ای می‌رود که گذشته بسیار تاریکی دارند و ازاین‌رو شما در قالب یک کارآگاه، باید راز این خانواده را برملا سازید.

از آن‌جایی که ساختار پشت سر گذاشتن مراحل Hitman به‌گونه‌ای است که به روش‌های مختلف می‌توانید یک مرحله را پشت سر بگذارید، ظاهرا کارآگاه بودن بخشی از یکی از راه‌های تمام کردن این مرحله است. در توضیحات این تریلر در وبسایت رسمی IO Interactive آمده است «مرحله‌های هیتمن دارای روش‌ها و بخش‌های مختلفی است که بازیکن در به پایان رساندن آن مرحله می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد. در مرحله قتل مرموز Dartmoor، ما ۱۱ روش مختلف را طراحی کرده‌ایم. تمامی اعضای خانواده مشکوک هستند و اینکه تمامی اجزا و سرنخ‌های این قتل را به درستی کنار هم قرار دهید، حسابی شما را به چالش می‌کشد.»

البته انگلستان و منطقه Dartmoor دارای مراحل دیگری است. نکته جالب در مورد مرحله ذکر شده این است که هر عملکرد شما نتیجه متفاوتی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Hitman 3 در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس‌ باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده