// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰

سازنده‌ی Wasteland 3 بازی جدید واقعیت مجازی خود را معرفی کرد

استودیو InXile Entertainment بازی شوتر واقعیت مجازی آنلاین خود به نام Frostpoint VR: Proving Grounds را معرفی کرد.

استودیو InXile Entertainment که بیشتر به‌خاطر بازی‌های نقش آفرینی خود مانند Bard's Tale 4 ،Wasteland 3 و Torment: Tides of Numenera شهرت دارد، به‌تازگی جدیدترین پروژه خود را معرفی کرده است. بازی واقعیت مجازی شوتر اول شخص Frostpoint VR: Proving Grounds برای پی سی تا پایان سال منتشر خواهد شد.

بازی Frostpoint VR: Proving Grounds که یک بازی اکشن مبتنی بر تیم 10v10 نفره است، در یک پایگاه نظامی متروکه در مکانی در قطب جنوب‌ اتفاق می‌افتد. استودیو InXile Entertainment بیان کرد که حالت‌های هیجان انگیز PvP به همراه پیچیدگی منحصر‌به‌فرد PvE را در این بازی ارائه خواهد داد. حالت دوم در قالب موجودات بیومکانیکی غیر زمینی است که دائماً برنامه‌‌ریزی‌های بازیکنان را جهت خنثی کردن برنامه‌های تیم مقابل در چهار نقشه‌ی مختلف بهم می‌ریزند.

استودیو InXile Entertainment در مصاحبه‌ای با UploadVR بیان کرد كه می‌توان انتظار طیفی از حالت‌های بازی مختلف مانند Team Deathmatch و Domination به همراه انتخاب گسترده‌ای از ابزارهایی كه می‌توان در مبارزه استفاده كرد، را داشت. به‌عنوان مثال نارنجک، برجک، کیت بهداشتی و همچنین بیش از ۱۲ عدد اسلحه و تپانچه با پیوست‌های همراه که می‌توانند به‌صورت واقع گرایانه‌ای در دست گرفته شوند را می‌توان در بازی استفاده کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند برای به‌دست آوردن توانایی‌های مختلف از جمله سرعت بالاتر دویدن یا محافظت بهتر از لباس‌های مختلفی استفاده کنند. همچنین به آپگریدی برای‌ زره اشاره شده است که می‌تواند از آیتم‌هایی که موجودات بیومکانیکی این بازی از خود به جا می‌گذارند، استفاده کند.

اگرچه استودیو InXile Entertainment در سال ۲۰۱۸ توسط Xbox Game Studios خریداری شده است، اما بازی Frostpoint، که درواقع دومین بازی واقعیت مجازی این استودیو پس از بازی دانجن کراولر The Mage's Tale محصول سال ۲۰۱۷ است، توسط استودیو Thirdverse منتشر خواهد شد.

این بازی روی Oculus Rift ،Vive و Valve Index عرضه می‌شود و بتا همگانی این بازی در سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده معرفی این بازی را تماشا کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده