نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدیدی از بازی Wasteland 3 در Future Games Show به نمایش گذاشته شد

برایان فارگو، رئیس استودیوی InXile در خلال رویداد آنلاین Future Games Show تریلر جدیدی از بازی Wasteland 3 را به نمایش گذاشته است.

بازی Wasteland 3 اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و ابتدا قرار بود تا در ماه می ۲۰۲۰ منتشر شود. هرچند درست مثل اتفاقی که برای تاریخ‌های تعیین شده قبلی افتاده بود، این زمان نیز نهایتاً عقب افتاد. حالا قرار است در صورتی که مجدداً مشکل خاصی در مسیر عرضه رسمی بازی ایجاد نشود، ۲۸ اوت مصادف با ۷ شهریور شاهد انتشار این بازی باشیم. اما به‌تازگی  و در خلال برگزاری رویداد آنلاین Future Games Show، برایان فارگو (Brian Fargo) رئیس استودیوی InXile روی استیج مجازی رفته و تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش گذاشت. با نگاه به تریلری که در ادامه قرار داده شده است، می‌توان مشاهده کرد که Wasteland 3 دقیقاً به همان شکلی که طرفداران انتظار آن را داشتند به نظر می‌رسد.

دانلود از آپارات

بازی Wasteland 3 نیز مشابه نسخه‌های قبلی خود، یک بازی نقش آفرینی گروهی است که توجه ویژه‌ای به داستان واکنش‌برانگیز و سبک مبارزات استراتژیک خود دارد. ضمن اینکه برای اولین‌بار در این مجموعه، شما می‌توانید به‌تنهایی یا به همراه یکی از دوستان خود بازی را تجربه کنید. این مکانیزم در بازی‌هایی مانند Divinity: Original Sin به خوبی جواب پس داده است. بسیاری از طرفداران برای مشاهده عملکرد InXile در بخش کو-آپ این بازی هیجان زده هستند.

تریلری که در کنفرانس E3 2019 از گیم‌پلی Wasteland 3 منتشر شده بود، نشان می‌داد که اتمسفر پساآخرالزمانی این بازی در منطقه کلرادو می‌تواند تا چه حد هیجان‌انگیز و جالب توجه باشد. ما تاکنون چند صحنه از لوکیشن‌های تاریک دنیای این بازی را درکنار مناطق پوشیده از برف آن مشاهده کرده‌ایم. براساس این مشاهدات، باید اذعان داشت که قرار نیست رنجرهای شما مثل یک پارک در دنیای این بازی به‌راحتی قدم بزنند. بلکه باید هنگام پرسه زدن در قسمت‌های مختلف شهر، انتظار دیدن صحه‌های خشن و اکشن را درکنار ماشین‌های جنگی مکانیکی و غول‌آسا داشته باشید.

Wasteland 3

به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده بود که به طور ویژه به معرفی فرقه‌ها و گروه‌هایی خاصی که در دنیای Wasteland 3 با آن مواجه خواهید شد را به تصویر می‌کشید.  هر یک از آن‌ها ایدئولوژی و رفتارهای خاص خود را داشته و به گونه‌ی خاص خود رفتار می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مقابل، ویدیوی مذکور را تماشا کنید.

Wasteland 2 یک نسخه بازسازی یا به اصطلاح Reimagine زیبا از بازی کلاسیک Wasteland بود. حالا امید آن می‌رود که Wasteland 3 نیز همین روند را در پیش گرفته و حتی دنباله بهتری را برای طرفداران به‌دنبال داشته باشد. خوشبختانه خیلی زود امکان تجربه بازی برای کاربران پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان فراهم خواهد شد. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، هفتم شهریور، تاریخ جدیدی است که برای عرضه Wasteland 3 در نظر گرفته شده است. براساس اعلام توسعه‌دهندگان، این بازی در آینده برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس نیز منتشر خواهد شد. باتوجه به بازه انتشار این بازی، باید انتظار عرضه آن برای کنسول‌های نسل جدید را نیز داشته باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده