// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید Baldur's Gate 3 از انتشار اطلاعات تازه این بازی در ماه آینده خبر می‌دهد

تیزر تریلری از بازی Baldur's Gate 3 منتشر شده است که خبر از انتشار اخبار بیشتری در آینده می‌دهد.

در بین بازی‌های نقش‌آفرینی، سری Baldur’s Gate یکی از پر طرفدارترین سری‌ها محسوب می‌شود و پس از خبر انتشار بازی Baldur's Gate 3 طرفداران به‌شدت هیجان زده شدند. شرکت Larian Studios همان‌طور که دیروز اعلام کرده بود، تریلر جدیدی برای بازی Baldur's Gate 3 منتشر و اعلام کرد که طی ماه آینده و از تاریخ ۱۷ خرداد اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی منتشر خواهد شد.

تریلر Baldur's Gate 3 به‌جز خبر انتشار اطلاعات بیشتر برای هفته آینده، هیچ اطلاعات مهم دیگری را بیان نمی‌کند. بااین‌حال، ما در این تریلر ویدیوهای اکشن عالی از داخل بازی به همراه عکس‌های بسیار جذاب از محیط بازی را می‌بینیم. در یک صحنه کاراکتری با پیکانی به یک مجسمه شلیک می‌کند و این مجسمه روی دشمنان خود فرو می‌ریزد که بسیار هیجان انگیز است. تعامل با محیط بازی بسیار جالب به نظر می‌رسد و به شما امکان می‌دهد تله‌های مرگبار مبتکرانه‌ای را ایجاد کنید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی همچنان از نظر بصری به‌شدت زیبا است. در نمایش گیم پلی PAX East نورپردازی و تصاویر بازی بسیار خوب به نظر می‌رسید که با انتشار این تریلر ما مطمئن شدیم که این موضوع تغییر نکرده است. ما امیدواریم در طی ماه آینده‌ اخبار بیشتری مثل تاریخ انتشار این بازی منتشر بشود.

بازی Baldur's Gate 3 که فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارد، برای پی سی و همچنین استیدیا عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر به‌تازگی منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده