// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر سینمایی جدید بازی Baldur's Gate 3 در PAX East نمایش داده شد

در جریان نمایشگاه Pax East 2020، استودیو لرین تریلر سینمایی جدیدی را از بازی Baldur's Gate 3 به‌نمایش گذاشت.

چندی پیش بود که اعلام شد اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Baldur's Gate 3 در نمایشگاه PAX East 2020 نمایش داده می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده Baldur's Gate III، در نمایشگاه Pax East 2020 یک لایو استریم تقریبا یک ساعت و نیم را به خود اختصاص داد که در جریان این لایو استریم، شاهد نمایش تریلر سینمایی جدیدی از این بازی نقش آفرینی بودیم. همچنین در ادامه تقریبا یک ساعت از گیم‌پلی بازی نمایش داده شد. 

در جریان دموی به نمایش درآمده از گیم‌‌پلی بازی، شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از کلاس‌های Baldur's Gate 3 هستیم. البته اشاره کنم که استودیو لرین، Baldur's Gate III را به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌کند. ازاین‌رو نسخه دسترسی زودهنگام بازی دارای یک اکت داستانی و پنج شخصیت مختلف با پیش‌زمینه‌های داستانی مخصوص‌به خود است. گیل، یک جادوگر از نژاد انسان است که بازیکنان با او و لائزل، مبارز گیتانکی آشنا می‌شود. از دیگر شخصیت‌های بخش داستانی نسخه دسترسی زودهنگام هم می‌توان‌به شدوهارت، کشیش نیمه الف و همچنین ویل و استرین آشنا می‌شوند.

بازیکنان می‌توانند کاراکترهای ذکر شده را به‌عنوان هم‌تیمی و همراه در تیم خود قرار دهند یا اینکه هم‌تیمی‌های خود را خلق کنند. بااین‌حال، تیم سازنده پنج کلاس مختلف هم برای بازیکنان درنظر گرفته است که در ادامه می‌توانید نام کلاس‌ها و زیرشاخه‌های آن‌ها را مشاهده کنید.

  • کلاس مبارز (فایتر) با زیرشاخه Battle Master و Eldritch Knight
  • کلاس جادوگر (ویزارد) با زیرشاخه Evocation و Abjuration
  • کلاس روگ با زیرشاخه Arcane Trickster و Trickstar
  • کلاس رنجر با زیرشاخه Hunter و Beast Master
  • کلاس کشیش (کلریک) با زیرشاخه Life، Light و Trickery

استودیو لرین در ادامه اعلام کرده است که در ادامه و بزرگ‌تر شدن نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3، شاهد اضافه شدن همراهان بیشتری به بازی خواهیم بود. سوئن وینک، مدیرعامل استودیو لرین، در مورد عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 در سال جاری میلادی اعلام کرده است:

اگر به تغییرات Divinity: Original Sin 2 در حالت دسترسی زودهنگام و عرضه نسخه اصلی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که بدون این کار [عرضه دسترسی زودهنگام] بازی کیفیت مورد نظر را کسب نمی‌کرد. ازاین‌رو می‌خواهیم برای Baldur's Gate 3 هم این سیستم را پیاده کنیم.

در انتها تاریخ انتشاری برای نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate III اعلام نشد و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بازی را از زومجی و استریم گیم‌پلی یک ساعته بازی را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

Baldur

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده