// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر جدید Total War: Warhammer II توضیحاتی در مورد آپدیت بزرگ این بازی ارائه می‌دهد

هم‌زمان با انتشار بسته The Warden & The Paunch بازی Total War: Warhammer II، آپدیتی هم برای بازی عرضه می‌شود که توضیحات آن در تریلری توسط کریتیو اسمبلی منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و یک روز پیش از انتشار بسته الحاقی The Warden & The Paunch بازی Total War: Warhammer II، استودیو Creative Assembly تریلری ۵ دقیقه‌ای منتشر کرده است که توضیحاتی در مورد آپدیت بازی که قرار است در کنار این بسته منتشر شود، ارائه می‌دهد. این آپدیت تغییرات زیادی در بازی اعمال می‌کند که بزرگ‌ترین آن‌ها تغییر در نژاد Greenskins، خصوصا مکانیزم Waaagh! است که طرفداران مدت زیادی است منتظر آن هستند.

همچنین نژاد High Elves نیز دستخوش تغییرات کوچک‌تر اما مهمی می‌شوند که قرار است از فردا، هم‌زمان با انتشار بسته The Warden & The Paunch در بازی اعمال شود. همانند رسم همیشگی کریتیو اسمبلی در فروش و انتشار بسته‌های الحاقی پولی، این بار هم شاهد ورود یک لرد افسانه‌ای جدید و رایگان همراه با این بسته الحاقی هستیم. این بار قرار است Prince Imrik of Caledor به‌عنوان فرمانده جدید نژاد High Elves، سوار بر اژدهای خود به‌صورت رایگان وارد بازی شود. می‌توانید تریلری را که تمامی توضیحات بالا را به تفصیل ارائه می‌دهد، در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Total War: Warhammer 2 نسخه دوم از سه‌گانه‌ای است که قرار است در نهایت تبدیل به بزرگ‌ترین بازی سری توتال‌ وار و چه بسا بزرگ‌ترین بازی استراتژی تاریخ بازی‌های ویدیویی شود. در این سه‌گانه تمامی نقاط مهم دنیای وارهمر به‌همراه مهم‌ترین نژاد‌های این فانتزی بزرگ حضور خواهند داشت؛ دنیایی که تاکنون منبع الهام مجموعه‌های بزرگ دیگری شده است. اگر از علاقه‌مندان به این مجموعه هستید، می‌توانید راهنمای جامع زومجی را که برای نسخه اول بازی تهیه و تدارک دیده شده است، از این لینک مطالعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده