// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بسته الحاقی جدید Total War: Warhammer 2 با نام The Warden and The Paunch معرفی شد

کریتیو اسمبلی و سگا در تازه‌ترین اقدام خود، بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 2 را که The Warden and The Paunch نام دارد، با انتشار تریلری معرفی کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین DLC بازی Total War: Warhammer 2 که The Warden and The Paunch نام دارد، توسط استودیو Creative Assembly و شرکت Sega با انتشار تریلری معرفی شد. این بسته الحاقی قرار است در تاریخ ۲۱ ماه مه (یکم خرداد ماه) منتشر شود و هم‌اکنون در فروشگاه استیم با تخفیف ۱۰ درصدی و به قیمت حدودی ۸ دلار قابل خریداری است.

بسته الحاقی The Warden and The Paunch دو فرمانده جدید را برای نژادهای Greenskins و High Elves اضافه می‌کند. فرمانده ارک‌ها که Grom the Paunch نام دارد، به حملات بزرگ به قاره Ulthuan، محل زندگی الف‌های بالایی مشهور است. فرمانده جدید الف‌ها نیز که Eltharion, Prince of Yvresse نام دارد، به‌ عنوان اصلی‌ترین رقیب Grom شناخته می‌شود که از شهر Yvresse محافظت می‌کند و سوار بر گریفون معروف خود Stormwing، بر آسمان این شهر حکومت می‌کند. تریلر این DLC را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این DLC هم مانند بسته‌های الحاقی قبلی بازی Total War: Warhammer 2، علاوه‌بر این دو فرمانده، تعدادی نیروی جدید و متنوع را نیز به این بازی استراتژی اضافه می‌کند که برخی از آن‌ها را در تریلر مشاهده می‌کنید. همچنین و به رسم همیشه، کریتیو اسمبلی یک فرمانده جدید دیگر را نیز به‌صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که این‌بار Prince Imrik of Caledor نام دارد. همچنین در کنار انتشار DLC، تغییراتی هم در بازی اعمال می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان تغییر در برخی مکانیزم‌های نژاد Greenskins مانند WAAAGH! و برخی از نیروهای آن‌ها دانست.

کریتیو اسمبلی یکی از استودیوهایی است که به بازخورد کاربران بسیار توجه می‌کند و تغییرات این DLC و برخی دیگر از بسته‌های الحاقی قبلی، همه به درخواست کاربران انجام شده است. احتمالا پس از این بسته الحاقی، تنها یک بسته الحاقی پولی دیگر در راه بازی Total War: Warhammer 2 خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده