// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر جدید Ori and the Will of the Wisps مبارزات و باس فایت‌ بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر شده که در جریان آن شاهد نحوه مبارزات، سکوبازی و نبرد با یکی از باس‌ها هستیم. 

استودیو مون (Moon Studios)، سازنده بازی Ori and the Will of the Wisps، سعی دارد به‌‌واسطه‌ی این بازی تجربه‌ای کامل‌تر و جذاب‌تر نسبت‌به Ori and the Blind Forest را در اختیار کاربران قرار دهد. تابه‌حال تریلرهای مختلفی از بازی منتشر شده که هرکدام از آن‌ها به‌نحوی مخاطب را با جهان بازی آشنا کرده است. این در حالی است که تریلر تازه منتشر شده Ori and the Will of the Wisps، به‌خوبی کاربر را با گیم‌پلی و نبردهای بازی آشنا می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سایت گیم‌ اسپات بازی Ori and the Will of the Wisps را تجربه کرده است و یک تریلر ۱۱ دقیقه‌‌ای از تجربه‌ی خود منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد ساختار مبارزات بازی و انجام سکوبازی‌ها هستیم. این در حالی است که در انتهای ویدیو منتشر شده، نبرد با یکی از باس‌های بازی نشان داده می‌شود. به‌نظر می‌رسد هر یک از باس‌های Ori and the Will of the Wisps شیوه‌ی مبارزه‌ای مخصوص‌به خود را دارند و کاربر به‌واسطه‌ی مهارت‌های کاراکتر خود، باید با آن‌ها مقابله کند. 

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Ori and the Will of the Wisps را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Ori and the Will of the Wisps در تاریخ ۲۱ اسفند ماه (۱۱ مارس) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کاربران Xbox Game Pass روی پی سی و ایکس‌باکس وان از روز اول عرضه می‌توانند این بازی را تجربه کنند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده