// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Ori and the Will of the Wisps به ۱۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد

به‌تازگی در صفحه خرید Ori and the Will of the Wisps در فروشگاه مایکروسافت مشخص شده که این بازی به ۱۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

استودیو مون (Moon Studios) با ساخت بازی Ori and the Blind Forest، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داد. ساختار Ori and the Blind Forest و استفاده از المان‌های مترویدوینیا به‌گونه‌ای بود که شما را مجبور به گشت‌وگذار در جهان بازی می‌کرد. بااین‌حال موردی که این بازی را ارزشمند کرده است، داستان و موسیقی بازی است. تا چند روز دیگر بازی Ori and the Will of the Wisps روانه بازار می‌شود که استودیو مون ادعا کرده تجربه بهتر و کامل‌تری را نسبت به نسخه قبلی ارائه خواهد داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، با نزدیک شدن به زمان انتشار Ori and the Will of the Wisps، فضای مورد نیاز این بازی هم مشخص شده است. در صفحه خرید بازی در فروشگاه مایکروسافت اعلام شده که کاربران برای تجربه Ori and the Will of the Wisps به ۱۰.۰۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. به‌نظر با یک بازی بزرگ‌تر طرف هستیم، زیرا نسخه پیشین به ۷.۶ گیگابایت فضای خالی نیاز داشت. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که Ori and the Will of the Wisps چه تجربه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Ori and the Will of the Wisps در تاریخ ۲۱ اسفند ماه (۱۱ مارس) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده