// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نقشه Operation Underground بازی Battlefield V در دسترس قرار گرفت

کاربران بازی Battlefield V از امروز می‌توانند نقشه Operation Underground را تجربه کنند که ساختاری مشابه به نقشه مترو در نسخه‌های پیشین دارد.

شهریور ماه گذشته بود که نقشه جدیدی به بازی Battlefield V اضافه شد. این در حالی است که در گذشته اعلام شده بود که در اوایل پاییز، Operation Underground در قالب یک بسته الحاقی در اختیار کاربران Battlefield V قرار می‌گیرد. ظاهر و طراحی این نقشه به‌گونه‌ای است که کاربران قدیمی را یاد نقشه معروف مترو در Battlefied 3 و Battlefield 4 می‌اندازد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، امروز نقشه Operation Underground در دسترس کاربران بتلفیلد V قرار گرفته است. همچنین در حساب کاربری توییتر بازی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی این نقشه منتشر شده که شاهد نبردهای هیجان‌انگیز و نزدیک در یک فضای بسته و تونل‌های مختلف هستیم. بازیکنان می‌توانند از Operation Underground در حالت‌های کانکوئست، سکواد کانکوئست، Team Deathmatch و Breakthrough استفاده کنند. همچنین این نقشه برای حالت محدود راش هم در دسترس قرار گرفته است.

به‌عبارتی ساخت و عرضه نقشه Operation Underground را می‌توان‌به موفقیت Operation Metro ربط داد و تیم سازنده این بار تصمیم گرفته است که حال‌وهوای مترو و نبردهای داخل مترو را به جنگ جهانی دوم بیاورد. باید منتظر ماند و ببینیم در طولانی مدت این نقشه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی Operation Underground را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول بازی بتلفیلد 5 هم می‌توان به لغو شدن ساخت حالت 5v5 بازی اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده