// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

آپدیت جدید Battlefield V نقشه‌ ها، سلاح‌ ها و دیگر محتویات را به بازی اضافه می‌کند

کاربران Battlefield V پس از آپدیت 4.4 به محتویاتی نظیر نقشه‌های Lofoten Islands و Provence و همچنین سلاح‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V اعلام کرده بود که در آینده دو نقشه Lofoten Islands و Provence به بازی اضافه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت 4.4 برای بتلفیلد V منتشر شده که محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. اصلی‌ترین محتوای این به‌روزرسانی، اضافه شدن نقشه‌های Lofoten Islands و Provence است.

البته کاربران تنها در حالت‌های Squad Conquest و Team Deathmatch قادر به تجربه‌ی بازی در نقشه‌های ذکر شده هستند. در ادامه مشخص شده است که دو سلاح جدید به نام‌های Breda M1935 PG و Panzerbusche 39 هم به Battlefield 5 اضافه شده است. کاربران می‌توانند این سلاح‌ها را ازطریق چالش‌های Tides of War آزاد کنند. همچنین حداکثر سطح رَنک (Rank) در بازی از ۵۰ به ۵۰۰ افزایش پیدا کرده است.

جدا از موارد ذکر شده، در آپدیت 4.4 تمامی مشکلات بازیکنان که در گذشته به‌وجود آمده بود، رفع شده است. همچنین دایس تغییراتی را روی سلاح‌های SMS و تک‌تیرانداز اعمال کرده است. در انتها مشخص شده که حجم این آپدیت بیشتر از به‌روزرسانی‌های گذشته است. دلیل آن هم بازسازی تعدادی از فایل‌های بازی از سوی تیم سازنده است تا در آپدیت‌های بعدی، کاربران حجم کمتری را دانلود کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده