// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷

استودیو دایس حالت 5v5 بازی Battlefield V را لغو کرد

استودیو دایس به‌تازگی اعلام کرده است که برای تمرکز بهتر روی محتویاتی که به کاربران Battlefield V قول داده است، توسعه حالت 5v5 بازی را لغو کرده است.

در گذشته استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V، اعلام کرده بود که یک حالت 5v5 را برای این بازی توسعه خواهند داد تا تجربه‌ی جدیدی را درکنار سایر حالت‌های بازی ارائه دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، رایان مکارتر، تهیه کننده ارشد دایس اعلام کرده است که حالت پنج‌به‌پنج بتلفیلد V لغو شده است. به‌عبارتی این حالت هیچ‌وقت دردسترس کاربران قرار خواهند نگرفت. وی در وبسایت رسمی دایس اعلام کرده است:

تمرکز بیشتر روی خلق تجربیات جدید و اضافه کردن محتویاتی که می‌خواهید به بازی اضافه شوند، باعث شده است تا توسعه حالت 5v5 بازی را که درگذشته وعده داده بودیم، لغو کنیم. ساخته نشدن این حالت تصمیم بسیار سختی بود، اما برای ما بسیار حیاتی است تا اشکالات بازی را رفع کنیم و محتویات جدیدی را ارائه کنیم.

رایان مکارتر در ادامه صحبت‌های خود افزود:

این تغییرات باعث می‌شوند تا بتوانیم محتویات جدیدی را ارائه دهیم که می‌دانیم کاربران از تجربه آن‌ها لذت می‌برند. همچنین باعث می‌شود راه‌های جدیدی را برای تجربه بعضی از حالت‌های از قبل ساخته شده خود ارائه کنیم.

از صحبت‌های تهیه کننده ارشد دایس می‌توان به این نتیجه رسید که حالت پنج‌به‌پنج بتلفیلد 5، چیزی نبوده است که انتظار آن را داشته باشند و نتوانسته است با ساختار این بازی تطابق پیدا کند. ازاین‌رو آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا تمرکز خود را روی محتویات جدیدی بگذارند که به‌صورت فصلی عرضه می‌شوند. در ادامه جزئیاتی از آپدیت 4.4 بازی Battlefield 5 هم منتشر شده است که به‌روزرسانی بعدی این بازی است.

در این به‌روزرسانی شاهد رفع مشکلات بازی نظیر هیت‌باکس شلیک‌ها هستیم. همچنین دو نقشه Infantry هم به بازی اضافه می‌شود و سطح رتبه بازیکنان هم افزایش پیدا می‌کند. در ماه سپتامبر هم آپدیت 4.6 بازی Battlefield V عرضه می‌شود که نقشه Operation Underground برای حالت کانکوئست، Team Deathmatch ،Breakthrough و سکواد کانکوئست عرضه می‌شود. نقشه Operation Underground توسط خالق نقشه معروف مترو ساخته شده است و رایان مکارتر اعلام کرده است که این نقشه تجربه‌ی مشابهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در انتها، در آستانه تعطیلات میلادی هم شاهد عرضه چپتر جدید به نام Pacific هستیم که یک آپدیت بزرگ را هم در خود جای داده است. در این به‌روزرسانی بزرگ کاربران می‌توانند منتظر نقشه، سلاح و وسیله نقلیه‌های جدیدی باشند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده