نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

نگاهی به نسخه دمو بازی FIFA 20

طبق روال هر سال، امسال هم نسخه‌ای دمو از بازی فیفا 20 منتشر شد که ما هم در لودینگ، نگاهی به آن داشتیم و حال می‌توانید این آیتم ویدیویی را به‌صورت مجزا هم تماشا کنید.

کم‌تر از چند روز دیگر و به‌طور دقیق‌تر در تاریخ ۵ مهر، جدید‌ترین نسخه از بازی فوتبال فیفا یعنی فیفا 20 منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان بازی‌های فوتبال و مخصوصا این سری، بازهم مشغول تجربه حالت‌های مختلف آن شوند. الکترونیک آرتز طبق روال هر سال امسال هم چند روز مانده به انتشار بازی یک نسخه‌ی دمو از آن منتشر کرده که امکان تجربه بخش ولتا یا همان فوتبال خیابانی بازی و همینطور یک بازی با حال و هوای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را فراهم می‌کند. همچنین تیم‌هایی مثل لیورپول، دورتموند و پاریس سن ژرمن هم از جمله تیم‌هایی هستند که می‌توانید نسخه‌ی دمو بازی FIFA 20 را با آن‌ها تجربه کنید. پس از انتشار این نسخه، در قالب لودینگ 65 نگاهی به آن داشتیم و حتی برخی تغییرات گیم‌پلی بازی و مخصوصا جزییات حالت ولتای آن را زیر ذره‌بین بردیم. حال می‌توانید این آیتم ویدیویی را به‌صورت مجزا هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد شبیه‌ساز فوتبال جدید EA، می‌توانید پیش نمایش فیفا 20 را در زومجی بخوانید. همچنین پیشنهاد می‌کنم در صورتی که از این آیتم ویدیویی رضایت داشتید، بخش‌های دیگر لودینگ ۶۵ را هم که در آن از کنسول دریم‌کست سگا و همینطور بازی Borderlands 3 صحبت کردیم، تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده