نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۵: بوردرلندز، سگا دریم‌کست و دموی فیفا 20

در لودینگ ۶۵، سری می‌زنیم به داستان مجموعه بوردرلندز، از دموی فیفا 20 می‌گوییم و به بهانه ۲۰ سالگی دریم‌کست، فراز و فرود این کنسول را بررسی می‌کنیم.

یکی از بازی‌های فوق‌العاده مورد انتظار امسال، بازی Borderlands 3 بود که چند وقت پیش عرضه شد و موفق شد نظر مثبت گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند. به دلیل وسعت دنیای بوردرلندز و داستان جذاب آن، در لودینگ شصت و پنجم سری زده‌ایم به این مجموعه محبوب لوتر شوتر و داستان آن را بازگو کرده‌ایم.

هفته پیش ۲۰ سالگی دریم‌کست، آخرین کنسول سگا، بود؛ کنسولی که در زمان خودش سال‌ها از همه رقبا جلوتر بود و نوآوری‌هایی مانند اولین مودم داخلی و کارت حافظه‌ای با قابلیت‌های جذاب، آن را به کنسولی عجیب تبدیل کرده بود. اما متاسفانه سگا اشتباهاتی را در قبال کنسول بلندپروازانه خود اعمال کرد که باعث شد دریم‌کست تبدیل به آخرین کنسول این شرکت ژاپنی شود. به دلیل اهمیت این کنسول، ویژگی‌های جذابش و همچنین ۲۰ سالگی آن، در آیتمی ویژه در لودینگ ۶۵،‌ حیات کوتاه آن را بررسی کرده‌ایم. 

بخش دیگری از لودینگ این هفته، به دموی فیفا 20 اختصاص دارد؛ بازی‌ای که کمتر از ۱۰ روز دیگر به صورت رسمی عرضه خواهد شد و دموی آن چندی پیش در دسترس علاقمندان قرار گرفت. در آیتمی دیگر، نگاهی به دموی نسخه جدید FIFA انداخته‌ایم و ویژگی‌های جدید آن را بررسی کرده‌ایم.

اما لودینگ مانند همیشه میزبان بخش‌های ثابت خود نیز هست. در دماسنج به کوجیما و کپکام گیر می‌دهیم و از دلیل هیجانمان برای بسته‌های الحاقی بازی کنترل می‌گوییم. در از زومجی بپرسید به سوال‌های شما پاسخ می‌دهیم و مانند همیشه در بخش تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌هایی را که قرار است در هفته آتی منتشر شوند، معرفی می‌کنیم. با لودینگ ۶۵ همراه باشید: 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده