// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

نگاهی به نسخه دمو بازی Children of Morta

Children of Morta در تاریخ ۱۲ شهریور ماه عرضه می‌شود و استودیو دد میج سعی دارد ازطریق این بازی تجربه‌ی لذت بخش و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد.

استودیو دد میج (Dead Mage) با ساخت بازی Garshasp: The Monster Slayer توانست ظاهر جدیدی از صنعت بازی‌سازی ایران را به‌تصویر بکشد، اثری که در آن زمان توانست بازخوردهای خوب مختلفی را کسب کند. این در حالی است که دد میج در شهریور ماه بازی مورد انتظار Children of Morta را عرضه می‌کند؛ یک محصول هک اند اسلش با المان‌های روگ‌لایک که به‌واسطه طراحی‌های پیکسلی، سعی دارد علاقه‌مندان به این سبک و همچنین کاربران تازه‌وارد را سرگرم کند.

سؤال اصلی این است که فرزندان مورتا، چه ویژگی‌هایی دارد که باعث شده به یک بازی مورد انتظار تبدیل شود؟ در شصت و دومین قسمت از برنامه لودینگ و به مناسب اعلام تاریخ انتشار فرزندان مورتا، نگاهی ویژه به نسخه دموی بازی داشتیم که مدتی پیش به‌صورت محدود در دسترس قرار گرفته بود. Children of Morta شاید در ظاهر شبیه‌به بازی‌های صاحب نام روگ‌لایک و هک اند اسلش باشد، اما ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد مخصوصی دارد که این بازی را متفاوت جلوه می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو «نگاهی به نسخه دمو Children of Morta» را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده