نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید Remnant: From The Ashes منطقه مرموز این بازی را نشان می‌دهد

تریلر منتشر شده از بازی Remnant: From The Ashes، منطقه‌ی مرموز Ward 13 را به نمایش می‌گذارد.

بازی Remnant: From The Ashes ساخته‌ی استودیوی گان فایر گیمز (که سابقه‌ی کار روی بازی Darksiders 3 را در کارنامه دارد) در راه عرضه شدن است و تا زمان انتشار، خبرهای جدیدی از محیط‌های متنوع آن به گوش می‌رسد؛ از دنیاهای پرتلاطم و فاسد شده تا جهان‌هایی باشکوه که سرشار از زندگی هستند. حال طی جدید‌ترین اخبار بازی، محیطی متفاوت برای بازی رونمایی شده است، مکانی به نام Ward 13.

ناشر بازی یعنی شرکت Perfect World Entertainment، تریلری جدید از بازی منتشر کرده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. این طور که از توضیحات بازی پیدا است، منطقه‌ی جدید بازی که Ward 13 نام دارد، با الهام از داستان‌های منطقه‌ی ۵۱ معروف طراحی شده است و مکانی است که شایعات زیادی پیرامون دلیل ساخته شدن آن وجود دارد. ظاهرا واقعیت از همه‌ی آن شایعات به مراتب بدتر است. تریلر منتشر شده شامل گشت و گذار و تماشای قسمت‌های مختلف تشکیلات Ward 13 می‌شود هرچند که به هیچ وجه چیزی را کامل نشان نمی‌دهد تا اطلاعات جامعی از آن به‌دست آید.

سوالی که مطرح می‌شود این است که راز منطقه‌ی Ward 13 چیست؟ برای یافتن جواب تنها کافی است تا زمان انتشار بازی منتظر ماند. بازی Remnant: Fromt The Ashes در تاریخ ۲۰ آگوست امسال، مصادف با ۲۹ مرداد برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4  و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید آن را از زودتر از موعد تهیه کنید، بهتر است در ابتدا مزایای پیش‌خرید این بازی را مطالعه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده