نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مزایای پیش خرید بازی Remnant: From the Ashes مشخص شد

شرکت پرفکت ورلد اینترتینمنت از پاداش‌هایی که بازیکنان با پیش خرید بازی Remnant: From the Ashes دریافت می‌کنند، رونمایی کرد.

اواخر ماه گذشته شرکت Perfect World Entertainment (پرفکت ورلد اینترتینمنت) و استودیو Gunfire Games (گان‌فایر گیمز)، سازنده بازی Darksiders III اعلام کردند که بازی کوآپ تیراندازی و سروایول Remnant: From the Ashes در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ (۲۰ اوت ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، آن‌ها از پاداش‌هایی که بازیکنان با پیش خرید بازی دریافت می‌کنند، پرده برداشتند که شامل آیتم‌های انحصاری و دسترسی زودهنگام به بازی Remnant: From the Ashes می‌شود.

Remnant: From the Ashes

درحال‌حاضر زمان دسترسی زودهنگام بازیکنان به بازی Remnant: From the Ashes مشخص نیست

با اینکه شرکت پرفکت ورلد اینترتینمنت نام VIP Preview Access Weekend را برای این دسترسی زودهنگام انتخاب کرده است، اما کماکان تاریخ دسترسی کاربران به آن مشخص نیست. بااین‌حال، بدیهی است که بازیکنان می‌توانند انتظار از راه رسیدن آن پیش از عرضه بازی در تاریخ بیست‌ونهم مرداد را داشته باشند. به‌هرشکل، بازیکنان با پیش خرید بازی Remnant: From the Ashes می‌توانند پیش از انتشار بازی به تجربه زودهنگام آن بپردازند و شاهد مبارزات، دشمنان، پیشرفت در بازی و دنیایی باشند که به واسطه سیستم Procedurally Generated پردازش می‌شود و محتوای غیرتکراری را در اختیارشان قرار می‌دهد.

با اینکه دسترسی زودهنگام احتمالا بزرگ‌ترین مزیت پیش خرید بازی Remnant: From the Ashes برای کاربران به حساب می‌آید، اما کسانی که اقدام به پیش خرید بازی کنند تعدادی محتوای درون بازی نیز دریافت خواهند کرد. بازیکنان با پیش خرید این بازی یک بسته Survival Pack محتوی مواد اولیه مورد نیاز برای ساختن اسلحه‌ها، تجهیزات پزشکی و یک بسته ارتقاء سطح آنی و البته سه مجموعه زره متفاوت با نام‌های Doomsayer Ex-Cultist Armor ،Gladiator Scrapper Armor و Nightstalker Hunter Armor دریافت می‌کنند. شما می‌توانید تصاویر مربوط‌به این محتویات اضافی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Remnant: From the Ashes


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده