// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بسته الحاقی Synthesis بازی Path of Exile با انتشار تریلری معرفی شد

در کنار معرفی شدن بسته الحاقی جدید بازی Path of Exile با نام Synthesis، سازندگان همچنین از تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 این بازی نیز رونمایی کردند.

محتویات و آپدیت‌های Path of Exile یکی پس از دیگری مدام در حال منتشر شدن هستند. پس از انتشار بسته Betrayal در دسامبر گذشته، استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) از محتویات بیشتری برای این بازی اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین رونمایی کرد که با نام Synthesis معرفی شده است. در کنار این محتوا، سازندگان همچنین تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Path of Exiles را مشخص کردند که بسیاری از طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند.

بسته الحاقی Synthesis در تاریخ ۱۷ اسفند ماه‌‌ (۸ مارس) برای ایکس ‌باکس وان و  پی سی منتشر می‌شود. گفتنی است که با این آپدیت سیستم جادو یا همان Spell این بازی با بهبودهایی همراه می‌شود که در کنار ویژگی‌های جدید نیز دیده می‌شود. کریس ویلسون، مدیر عامل این بازی همچنین خاطرنشان کرد که سیستم لیگ این بازی نیز با تغییراتی همراه می‌شود. در این راستا کاربران می‌توانند کاراکتر قبلی خود را وارد بازی کنند یا اینکه با یک شخصیت جدید به نبرد‌ها ملحق شوند.

آپدیت جدید بازی پث آف اگزایل همچنین روی محتوای کمپین پیشین نیز تغییراتی ایجاد می‌کند که بیشتر روی سیستم مبارزات و جادوهای بازی تمرکز دارد. در آن سو کمپین محتوای جدید یا همان Synthesis نیز کاربران را با داستان‌های جدیدی روبه‌رو می‌کند. کاربران باید در این راستا باید خاطرات کاراکتری به نام Cavas را دوباره زنده کنند. ۲۶ آیتم جدید نیز در قالب زره‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات مختلف به بازی اضافه می‌شود. همچنین سیستم جدیدی با نام Memory Map ضمیمه این آپدیت شده است که کاربران در آن باید با جمع‌آوری قطعات Memory به محیط‌های جدید راه پیدا کنند.

بازی Path of Exiles هم‌اکنون برای کامپیوتر و Xbox One در دسترس است و در ماه مارس نیز به کنسول پلی استیشن 4 راه پیدا می‌کند. جدیدترین بسته دانلودی این بازی یعنی سینتسیز نیز در تاریخ ۱۷ اسفند ماه منتشر می‌شود. در پایین می‌توانید تریلر معرفی این بسته الحاقی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده