// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

اطلاعاتی از بسته الحاقی Betrayal بازی Path of Exile منتشر شد

استودیو گرایندینگ گیر گیمز در مصاحبه‌ای، اطلاعاتی از بسته الحاقی بزرگ بازی Path of Exile یعنی Betrayal منتشر کرد.

بازی Path of Exile از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۳ تا به امروز با تغییرات زیادی روبه‌رو شده و آپدیت‌های بزرگی در این راستا منتشر شده است. Path of Exile که در سبک اکشن و نقش آفرینی طراحی شده، ابتدا برای پی سی منتشر شد و پس از آن به کنسول‌ ایکس باکس وان راه پیدا کرد و کاربران توانستند از مزایای Free to Play آن بهره‌مند شوند. سازندگان در استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) با انتشار بسته‌های الحاقی بزرگ، دنیای آن را گسترش دادند و محتوایی را که بازیکنان درخواست کرده‌ بودند به دست آنها رساندند. حال سازندگان در حال کار روی بزرگ‌ترین آپدیت بعدی این بازی هستند که بیشتر روی محتوای داستانی تمرکز دارد.

جدیدترین محتوای این بازی یعنی Betrayal قرار است خط داستانی جدیدی را به بازی اضافه کند که وقایع آن پس از رویداد‌های داستانی DLCهای Delve و Incursion اتفاق می‌افتد. یکی از تغییراتی که این محتوا در بازی ایجاد می‌کند ناپدید شدن Forsake Masters است که پیش‌تر به کاراکتر شما کمک می‌کرد تا به مهارت‌ها و تجهیزات جدید دست پیدا کند.

کریس ویلسون، مدیر اجرایی این پروژه، در مصاحبه‌ای با سایت گیم اسپات در مورد تغییراتی که محتوای یاد شده روی ساختار اصلی بازی ایجاد می‌کند، اطلاعاتی را با طرفداران در میان گذاشت. به گفته آنها این محتوا بیش از یک سال گیم پلی را در خود جای داده است. سازندگان در این باره نوشتند:

در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی ما نگاهی موشکافانه و دقیق به بازی Path of Exiles انداختیم و از خودمان پرسیدیم که این بازی نیاز به چه محتوایی دارد؟ در این میان محتوای Forsaken Masters را مورد بررسی قرار دادیم که در ابتدای سال ۲۰۱۴ به بازی اضافه کرده بودیم. در این راستا NPCها ماموریت‌هایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دادند که در قبال آن رمز و راز‌هایی برملا می‌شد. البته این DLC یک بسته دانلودی پرمحتوا بود اما رفته رفته شاهد کهنه شدن آن بودیم. ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که بازی را به‌روزرسانی کنیم و در این راستا تصمیم‌هایی گرفته‌ایم. Betrayal دقیقا محتوایی است که می‌تواند بین بسته‌های پیشین یکپارچگی ایجاد کند.

Path Of Exile

همانند محتویات پیشین، Betrayal محیط‌ها، لوت‌ها و دشمنان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که از اواسط تا انتهای بازی در اختیار بازیکان قرار می‌گیرند. البته محتوای یاد شده بیشتر روی داستان و انتخابات بازیکنان تمرکز دارد و از این جهت تا حدودی با بسته‌های دیگر متفاوت است. هرچند باز با این اوصاف گیم پلی هک اند اسلش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این بسته را شامل می‌شود تا در کنار خط داستانی جدید بتواند بازیکنان را ساعت‌ها درگیر خود کند. همچنین در آن سو تصمیم‌های کاربران در راستای این که چه کسانی زنده بمانند و چه کاراکتر‌های بمیرند روی روند بازی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

به طور کل بسته الحاقی یاد شده بیشتر روی تعامل کاربران با NPCها تمرکز دارد تا از این رو بتواند یک تجربه متفاوت از این بازی را به کاربران انتقال دهد. سازندگان در این راستا بیش از ۴۰ هزار خط دیالوگ در بازی گنجانده‌اند که کاربران بیشتر با دنیا و کاراکتر‌های بازی آشنا شوند. یکی از کاراکتر‌هایی که در این جریان بیشتر با آن تعامل خواهید داشت Jun Ortoi است که از اعضای گروه Order of the Djinn است که رفته رفته کاربران می‌توانند به تجهیزات قوی و مهارت‌های ویژه دست پیدا کنند.

Path Of Exile

در کنار محتویات Betrayal، سازندگان همچنین برای بهبود بخشیدن به بازی آپدیتی در نظر گرفته‌اند که روی گیم‌پلی و برخی موارد بازی تاثیر خواهد گذاشت. به طور مثال سازندگان قصد دارند محتویات جزئی دو بسته Incursion و Delve را به بازی اضافه کنند تا به این شکل، کاربران کمپین روان‌تری را تجربه کنند. در آن سو بسته Atlas نیز میزبان برخی ماموریت‌های جدید و بهبود‌ها می‌شود که روی روایت Betrayal نیز تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر مهارت‌ها و قابلیت‌های جدید، بخش Mastercrafting نیز بهبود پیدا می‌کند تا بتواند تجهیزات بالانس شده به دست بازیکنان برساند.

بسته الحاقی Betrayal بازی Path of Exiles در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) منتشر می‌شود. همچنین به‌زودی شاهد عرضه این بازی روی پلی استیشن 4 خواهیم بود. در حالی که بخش بزرگی از بازیکنان این بازی را کاربران پی سی تشکیل می‌دهند اما در آن سو کاربران از گسترش بازیکنان ایکس باکس وان نیز ابراز رضایت کردند. گفتنی است که محتوای یاد شده در مرحله اول برای کاربران پی سی منتشر می‌شود و پس از چندین هفته نیز کاربران کنسولی می‌توانند انتظار آن را بکشند. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه محتوای جدید این بازی را تماشا کنید و خود را با محتویات و گیم پلی آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای کسب اطلاع بیشتر به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده