// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

گیم پلی جدید بازی Days Gone سیستم مبارزات آن را نمایش می‌دهد

در جریان رویداد PAX South ویدیو جدیدی از بازی Days Gone منتشر شده است که در قالب آن اریک جنسن، از اعضای استودیو Bend سیستم مبارزات بازی را شرح می‌دهد.

رویداد PAX South به پایان رسیده است، با این حال همچنان اخبار و اطلاعات جالب‌توجهی از آن منتشر می‌شود. یکی از شرکت‌کننده‌های این رویداد بازی Days Gone، محصول مشترک استودیو Bend (بند) و بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) است که به‌زودی به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و به دلیل امکان تجربه دموی این بازی در رویداد مذکور، وب‌سایت IGN با کمک یکی از سازندگان در قالب ویدیویی به تشریح سیستم مبارزات بازی پرداخته است.

در این ویدیو اریک جنسن از اعضای استودیو بند و طراح ارشد جهان باز، برخی از استراتژی‌هایی را که در راستای نابودی دسته‌ای حدودا ۳۰۰ تایی از زامبی‌های بازی Days Gone موسوم به Freaker می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، شرح داده است. او در صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که این دسته از زامبی‌ها نسبتا کم تعداد است. پروتاگونیست این بازی یعنی دیکن سنت جان قادر به استفاده از بمب‌های دارای حسگر مجاورت، نارنجک‌ها و انواع و اقسام سلاح‌های گرم و سرد است که با استفاده از Weapon Wheel می‌توانید سلاح‌ مورد‌نظر را انتخاب کنید. دیکن سنت جان می‌تواند برای نشانه‌گیری بهتر زمان را آهسته کند و با کمک آن دقیق‌تر از قبل به آیتم‌های انفجاری شلیک کند. فریکر‌ها به صورت یک خط مستقیم دیکن سنت جان را دنبال نمی‌کنند و تعدادی از آن‌ها با جدا شدن از گروه، سعی می‌کنند از جناحین حمله کنند. گیم پلی جدید بازی Days Gone با محوریت سیستم مبارزات را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

مدتی پیش مزایای پیش‌خرید بازی Days Gone معرفی شدند که مواردی از جمله ارتقا‌های موتور سیکلت و Drifter Crossbow را شامل می‌شود. همچنین اگر این بازی را از فروشگاه پلی استیشن پیش‌خرید کنید یک تم دینامیک دریافت خواهید کرد. علاوه بر این از نسخه کالکتور این بازی با آیتم‌هایی همچون نسخه دیلاکس بازی، کتاب هنری و مجسمه‌ای که براساس باکس آرت بازی ساخته شده است، رو‌نمایی شد. این نسخه با قیمت ۱۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) روی کنسول PS4 عرضه خواهد شد. این بازی که پیش از این قرار بود در ماه فوریه منتشر شود، اولین محصول استودیو بند در هفت سال اخیر است. این استودیو در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بازی‌های Uncharted: Golden Abyss و Uncharted: Fight for Fortune را روی کنسول پلی استیشن ویتا منتشر کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده