نویسنده: رضوان دشتی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تمایل سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره‌ Days Gone

مدیرعامل استودیوی Saber Interactive در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که در گذشته به سونی پیشنهاد ساخت بخش چندنفره‌ی بازی Days Gone داده است.

همان‌طور که مطلع هستید، بازی Days Gone توسط استودیوی Bend Studio در حال توسعه است که روی بخش داستانی تمرکز دارد. البته اگر سونی پیشنهادهایی که استودیوی سازنده‌ی World War Z مبنی‌بر ساخت بخش چندنفره‌ی این بازی را پذیرفته‌ بود، به احتمال قوی این اثر آخرالزمانی به همراه بخش چندنفره منتشر می‌شد.

مت کارچ، مدیرعامل استودیوی Saber Interactive، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعتراف کرد که آن‌ها سعی داشتند تا با نشان دادن بازی World War Z  به سونی، آن‌ها را متقاعد کنند تا بخش آنلاین Days Gone را بسازند، اما سونی تمرکز اصلی خودش را روی حالت داستانی و تجربه‎ی تک‌نفره معطوف کرده بود و پیشنهاد آن‌ها را قبول نکرد. کارچ گفت:

Days Gone یک تجربه‌ی تک‌نفره است، اما در مقطعی از زمان به سونی گفتم که می‌دانم با Days Gone چه‌کار می‌کنید. ببینید که ما با World War Z چکار کرده‌ایم. ما می‌توانیم به شما برای ساخت بخش آنلاین بازی کمک کنیم، اما آن‌ها بیش از حد روی حال تک‌‍نفره اصرار داشتند و قابل درک بود که تمام تلاش‌شان را برای انتشار هرچه زودتر بازی به کار گرفته‌‌‌ بودند.

ناگفته نماند که بازی Days Gone قرار است در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده