نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۶: از همه چیز درباره Super Smash Bros تا داستان مجموعه Mortal Kombat

در لودینگ ۳۶، به تاریخچه مجموعه بازی‌های Mortal Kombat می‌پردازیم و از تفاوت‌های سری Smash Bros با دیگر بازی‌های مبارزه‌ای می‌گوییم.

در ماه گذشته، بازی‌های فایتینگ یا همان مبارزه‌ای خودمان، در دنیای بازی‌های ویدیویی غوغا به پا کردند. از طرفی در گیم اواردز امسال شاهد رونمایی از نسخه جدید مجموعه فوق‌العاده محبوب مورتال کامبت بودیم و از طرف دیگر نیز نینتندو با عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate موفق شد نه تنها طرفداران سرسخت این مجموعه را راضی کند، بلکه منتقدین را نیز وادار به تحسین کرد. همه این موارد باعث شد که یکی دیگر از قسمت‌های لودینگ را به بازی‌های فایتینگ اختصاص دهیم.

در یکی از بخش‌های لودینگ ۳۶، داستان پیچیده، طولانی و عجیب مجموعه مورتال کامبت را برای شما روایت کردیم و در قسمتی دیگر، به بیان تفاوت‌های مجموعه فایتینگ Super Smash Bros با دیگر بازی‌های فایتینگ سنتی پرداختیم تا ببینیم اصلا این مجموعه به چه دلیل اینقدر بین همه مبارزه‌دوستان محبوب شده است. 

مانند همیشه در لودینگ این هفته در بخش دماسنج به Ace Combat 7 و  یوبی‌سافت گیر داده‌ایم و در بخش تازه‌ها و در هفته‌ای آرام، بازی‌هایی را که قرار است منتشر شوند معرفی می‌کنیم و در نظرسنجی نیز نظر شما را در رابطه با بهترین نسخه از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت پرسیده‌ایم. با لودینگ ۳۶ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید برای شرکت در نظرسنجی نیز از طریق فرم زیر اقدام کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده