نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶

وسایل نقلیه ماه نوامبر بازی The Crew 2 با انتشار تریلری معرفی شدند

محتوای Vehicle Drop ماه نوامبر بازی The Crew 2 شامل یک قایق و یک ماشین تازه است که در حال حاضر در دسترس دارندگان سیزن پس قرار گرفته است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هفته آینده دو وسیله نقلیه تازه به بازی The Crew 2 اضافه می‌شود و این در حالی است که این وسایل نقلیه از امروز در دسترس دارندگان سیزن پَس بازی قرار می‌گیرد.

کمپانی یوبیسافت در خرداد ماه سال جاری و پیش از انتشار بازی The Crew 2 به معرفی سیزن پس بازی پرداخت. این کمپانی در آن زمان اعلام کرد که بازی مسابقه‌ای The Crew 2 هر سه ماه یکبار به طور رایگان میزبان محتویات بزرگی خواهد شد و هر ماه نیز دو وسیله نقلیه تازه به آن اضافه می‌شود. در ماه سپتامبر شاهد انتشار به‌روزرسانی Gator Rush بودیم که هواناو یا هاورکرافت را به بازی بازگرداند و چندی قبل نیز تریلر محتوای Vehicle Drop ماه آگوست منتشر شد.

حال، کمپانی Ubisoft تریلر جدیدی از بازی The Crew 2 منتشر کرده است که وسایل نقلیه ماه نوامبر آن را که شامل یک قایق و یک ماشین تازه است، در معرض نمایش قرار می‌دهد. خودرویی که در تریلر مشاهده می‌کنیم، مدل ۲۰۱۷ ماشین Audi RS3 LMS است که بسیار پرزرق‌وبرق به نظر می‌رسد. وسیله نقلیه دیگر، مدل ۲۰۱۸ قایق Aeroboat – VS12 است که با استفاده از سیستم آیرودینامیک، بسیار سریع حرکت می‌کند. وسایل نقلیه تازه از حالا برای دارندگان سیزن پس بازی Crew 2 در دسترس است و در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) در دسترس کاربرانی که سیزن پس بازی را خریداری نکرده‌اند، قرار می‌گیرد.  

بازی The Crew 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه هندلینگ خوب کنترل هر یک از وسایل نقلیه، تنوع دسترسی به وسایل نقلیه لایسنس شده‌، زمان لودینگ کم علی‌رغم دنیایی بسیار وسیع، شرایط آب و هوایی پویا در کنار نورپردازی چشم‌نواز، قابلیت شخصی‌سازی پرجزئیات تمامی وسایل نقلیه و موسیقی تند و متناسب با اتمسفر حاکم بر بازی در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی The Crew 2 بی شک برای افرادی که یک مسابقه هیجان‌انگیز آرکید می‌خواهند، یک بازی سرگرم‌کننده است که پتانسیل بالایی برای محتوای جدید در آینده دارد. وجود استایل‌های رقابتی متفاوت در کنار هندلینگ خوب هدایت هر یک از وسایل نقلیه علی‌رغم تمایز‌هایی که دارند، ساخته یوبی‌سافت را به محصولی سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کرده است. البته هنوز هم بازی از سیستم لوت‌باکس ناکارآمد،‌ انیمیشن‌های شدیدا ضعیف شخصیت‌ها و فیزیک بد به ویژه در زمان برخورد با موانع رنج می‌برد.

شما می‌توانید تریلر وسایل نقلیه جدید بازی The Crew 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده