نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸

باگ بازی Red Dead Redemption 2 اسب شما را به آتش می‌کشد

به‌تازگی یک باگ عجیب در بازی Red Dead Redemption 2 کشف شده که باعث می‌شود تا اسب‌های بازی هنگام عبور از یک جاده، خودبه‌خود آتش بگیرند!

به گزارش وبسایت ورج، یک باگ یا مشکل فنی عجیب در بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد که باعث می‌شود تا اسب‌ها در هنگام عبور از یک جاده خاص، به‌شکل تعجب‌برانگیزی آتش بگیرند. این جاده در اطراف شهر «رودز» (Rhodes) قرار دارد و پر از نقاطی است که آتش نامرئی دارند و عبور اسب‌ها از روی این نقاط باعث آتش گرفتن و سوخت حیوانات بخت‌برگشته می‌شود. البته طبق گزارش‌های موجود، این مشکل فقط دامن‌گیر اسب‌ها نیست و حتی انسان‌ها و سایر اشیاء (مثل درشکه‌ها) نیز در برخورد با این نقاط آتش می‌گیرند. به خاطر وجود این باگ، بسیاری از شخصیت‌های غیرقابل بازی در این جاده سرگردان شده‌اند و این موضوع در نهایت باعث شده تا در برخی نقاط، توده‌ای از لاشه اسب‌های سوخته ایجاد شود.

از زمان پیدا شدن این مشکل، بازیکن‌های Red Dead Redemption 2 شروع به آپلود ویدیوهای مختلف مرتبط با آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کرده‌اند که برخی از آنها جالب و بعضی واقعا وحشتناک هستند. تاکنون تمام ویدیوهای منتشر شده مربوط به همین جاده مذکور هستند. این باگ یک مشکل دیگر هم ایجاد کرده و آن اینکه سوراخ‌هایی به‌طور ناگهانی در زمین ایجاد می‌شوند و تمام اشیاء یا موجوداتی که روی این سوراخ‌ها قرار بگیرند به داخل زمین فرو می‌روند.

ویدیوی زیر را متیو رینولدز، نویسنده وبسایت یوروگیمر در توییترش منتشر کرده است. شما در این ویدیو می‌توانید جسد در حال سوختن یک مرد و اسبش را مشاهده کنید و همین‌طور سوراخ‌های سیاهی را که روی زمین ایجاد شده‌اند ببینید:

دانلود از آپارات

همچنین ویدیوی زیر در حساب توییتر Nasty Old Wizard منتشر شده و نشان می‌دهد که هنگام عبور بازیکن با اسبش از جاده، ناگهان اسب و سپس خود بازیکن آتش می‌گیرند:

دانلود از آپارات

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و توانست و علاوه بر استقبال گرم بازیکن‌ها، نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کند. میانگین نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک ۹۷ از ۱۰۰ شد و این یکی از بالاترین میانگین امتیازاتی است که یک بازی ویدیویی در طول تاریخ موفق شده کسب کند. کمپانی راک استار تا کنون صحبتی از انتشار این بازی رو پی سی نکرده، اما اخیرا در خبرها داشتیم که در اپلیکیشن مخصوص Red Dead Redemption 2 کدهایی وجود دارند که به عرضه بازی روی پی‌سی اشاره می‌کنند.

اگر می‌خواهید داستان دو قسمت قبلی مجموعه Red Dead را مرور کنید، پیشنهاد می‌کنیم که آیتم ویدیویی جدید زومجی را از دست ندهید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده