نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اپلیکیشن همراه بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شد

به‌کمک اپلیکیشن همراه و رایگان بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانید اطلاعات مهم رابط کاربری بازی را روی گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

کمتر از ۲۴ ساعت تا عرضه‌ی جهانی بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باقی مانده و در جریان آخرین اخبار بازی، اپلیکیشن همراه بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS معرفی شده است.

این برنامه در کنار نمایش تمامی مواردی که در رابط کاربری بازی می‌بینیم، بیشتر به‌عنوان یک نقشه‌ی ثانویه طراحی شده و شما می‌توانید آن را بزرگ کنید و مسیرهای دلخواه‌‌تان را علامت بزنید. همانطور که گفتم، این برنامه اطلاعاتی را که رابط کاربری بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد هم نمایش می‌دهد و شما برای اینکه یک تجربه‌ی واقعی‌تر و هیجان‌انگیزتر داشته باشید، می‌توانید HUD بازی را غیرفعال کنید و وضعیت آرتور و موارد این‌چنینی را در اپلیکیشن همراه بازی که در گوشی هوشمندتان نصب شده مشاهده و کنترل کنید.

Red Dead Redemption 2/Companion App

با توجه به گفته‌ی راک‌استار گیمز، این اپلیکیشن با Social Club کمپانی راک‌استار در ارتباط است و آمار و ارقام ثبت شده توسط شما را می‌تواند با آمار دیگر کاربران مقایسه کند و نتایج را برای‌تان نمایش دهد؛ راهنمای کامل بازی و همچنین یک نسخه‌ی ثانویه از راهنمای دیجیتالی آن، مواردی هستند که این اپلیکیشن در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد. این اپلیکیشن در روز عرضه‌ی بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر یعنی فردا، ۴ آبان، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. نقدهای بازی همین امروز راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در دسترس قرار خواهد گرفت و برای آگاهی از نمرات و واکنش‌های سایت‌های معتبر دنیا به این بازی مورد انتظار، حتما زومجی را دنبال کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده