نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

داستان مجموعه Red Dead

در این مطلب، در قالب یک ویدیو نگاهی کامل به داستان مجموعه Red Dead، یکی از ماندگارترین مجموعه‌های تاریخ بازی، می‌اندازیم.

شاید در نگاه اول مجموعه Red Dead، ساخته استودیو راک‌استار، دارای یک داستان کلیشه‌ای غرب وحشی باشد. اما راک‌استار با سه بازی‌ای که از این مجموعه ساخته و با شخصیت‌پردازی فوق‌العاده خود موفق شده است یکی از ماندگارترین مجموعه بازی‌های تاریخ را به طرفداران تقدیم کند.

اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۰۴ و برای کنسول‌های نسل ششمی عرضه شد و توانست به موفقیتی نسبی دست پیدا کند. اما در سال ۲۰۱۰ و با عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول‌های نسل هفتمی بود که نام این مجموعه بر سر زبان‌ها افتاد و حتی بسیاری از گیمرها تا مدت‌ها فکر می‌کردند که بازی‌ای که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است، نسخه اول بازی به شمار می‌آید. از همان زمان مجموعه رد دد به یکی از تاثیرگذارترین و جذاب‌ترین بازی‌های اکشن وسترن تبدیل شد تا آنجا که تا همین الان هم بسیاری از افراد به طرق مختلف (بخصوص با استفاده از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل ایکس‌باکس وان) به تجربه بازی مشغول هستند. بالاخره حدود دو سال پیش راک‌استار خبر از ساخت سومین قسمت از این مجموعه داد و چندی پیش قسمت سوم بازی هم با نام Red Dead Redemption 2 عرضه شد که توانست به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند.

در این سه بازی‌ای که تا به حال از این مجموعه عرضه شده است، ما به ترتیب در نقش رد هارلو، جان مارستون و آرتور مورگان قرار می‌گیریم و در هر کدام از این بازی‌ها به تجربه داستانی فوق‌العاده جذاب در غرب وحشی پویا ساخته راک‌استار مشغول می‌شویم. به دلیل جذابیت بسیار زیاد داستان این مجموعه و عرضه جدیدترین بازی از مجموعه رد دد، تصمیم گرفتیم در ویدیویی به صورت کامل داستان دو قسمت اول را با هم مرور کنیم تا بتوانیم با دانشی نسبتا کامل به استقبال قسمت سوم بازی برویم. این شما و این هم داستان کامل مجموعه رد دد:

دانلود ویدیو از آپارت | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده