// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

نقشه جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد

استودیو تری آرک با انتشار تریلری، از جدیدترین نقشه بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Morocco که در واقع یک محیط صحرایی است، رونمایی کرد.

تا عرضه جدیدترین نسخه Call of Duty یعنی Black Ops 4 مدت زمان زیادی باقی نمانده است و در همین حین سازندگان قصد دارند که با انتشار اطلاعات بیشتر از بازی طرفداران آن را به وجد در بیاورند. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch) از نقشه جدیدی برای بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Morocco رونمایی کرد.

نقشه جدید بازی کالاف دیوتی در واقع اولین محیط صحرایی این بازی به شمار می‌رود و همین موضوع می‌تواند طرفداران این سری را هیجان‌زده کند. گفتنی است که صحنه‌هایی از این نقشه در تریلر هنگام عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نمایش گذاشته شد که در آن زمان اطلاعاتی از این محیط منتشر نشده بود. حال تیم توسعه دهنده در استودیو تری آرک برای اینکه کاربران را با این نقشه آشنا کنند تریلر کوتاهی منتشر کرده‌اند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. بازی مذکور هم اکنون برای پیش خرید کردند در دسترس است اما از آنجا که فازهای بتای این بازی پایان یافته است کاربران با پیش خرید کردن دیگر به نسخه‌های بتای آن دست پیدا نمی‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر نقشه صحرایی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر‌های مرتبط که به تازگی از این بازی منتشر شده است می‌توانید با تماشا کردن تریلر حالت Zombies خود را از بخش دیگری از حالت آنلاین این بازی آشنا کنید. همچنین در مطلبی دیگر اطلاعاتی از محتویات پس از عرضه این محصول منتشر شد که شامل ۴ رویداد مختلف می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد نقشه و همچنین جدیدترین نسخه بازی Call of Duty با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده